23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danske Spil A/S

Udbud af Incident Response Team & Managed Detection and Response


Danske Spil A/S

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Danske Spil A/S
Køberens retlige status :  Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Økonomiske anliggender
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Udbud af Incident Response Team & Managed Detection and Response
Beskrivelse :  Dette udbud omfatter levering af Incident Response Team & Managed Detection and Response. Kontrakten består af 2 hovedydelser: 1. Incident Response Team 2. Managed Detection and Response Formålet med hovedydelsen Incident Response Team er, at Kunden får adgang til et beredskab af specialister, der kan yde rådgivning indenfor Incident Response, herunder ift. håndtering af sikkerhedshændelser 24/7 365 dage om året. Ydelserne skal leveres i situationer, hvor Kundens IT-systemer bliver angrebet, eller der er begrundet mistanke om angreb. Formålet med hovedydelsen Managed Detection and Response er, at Kundens IT-systemer overvåges og analyseres for tegn på sikkerhedshændelser, der har betydning for IT-sikkerheden 24/7 365 dage om året. Leverandøren skal implementere de to hovedydelser ved opstart af kontrakten. Kontrakten består endvidere af følgende ydelser, som kan bestilles af Kunden: 1. Uddannelse (bestillingsydelse) 2. Opbevaring af logdata og SIEM funktionalitet (option)
Identifikator for proceduren :  4e4f641b-7545-481b-bf42-51bd360941a3
Intern identifikator :  121212
Type af procedure :  Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, jf. udbudslovens § 61-66.
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2  Udførelsessted
Postadresse :  Korsdalsvej 135
By :  Brøndby
Postnummer :  2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
Yderligere oplysninger :  Der stilles krav i kontrakten om, at Leverandøren skal møde fysisk på Kundens adresse indenfor nærmere bestemte reaktionstider.
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  4,500,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  1) I det omfang tilbudsgiver baserer sin gennemførelse af kontrakten på andre juridiske enheders økonomiske eller finansielle formåen i henhold til udbudslovens § 144, stiller ordregiver krav om, at de pågældende enheder hæfter solidarisk for kontraktens gennemførelse. - 2) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. Her tilgås udbuddet under »Igangværende udbud«. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail dksupport@eu-supply.com eller telefon (+45) 70 20 8014. - 3) Tilbudsgiver skal med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på. - 4) Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 og 137 nævnte udelukkelsesgrunde, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. - 5) Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som Danske Spil A/S har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens § § 151-152, jf. § 153. - 6) Tilbudsgiver vil blive udelukket fra at deltage i udbudsprocessen, såfremt det kan dokumenteres at tilbudsgiver er omfattet af: RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af 8.april 2022 om ændring af (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver skal inden tildeling af kontrakten underskrive erklæring om ikke at være omfattet af de restriktive foranstaltninger. Skabelon til erklæring er vedlagt udbudsmaterialet som Bilag I.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Konkurs :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Korruption :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2
Tvangsakkord uden for konkurs :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5
Svig :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6
Insolvens :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
Aktiver, der administreres af en kurator :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Jf. udbudslovens § 136, nr. 3
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Jf. udbudslovens § 136, nr. 1
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  Jf. udbudslovens § 136, nr. 2
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Jf. udbudslovens § 136, nr. 4
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
Betaling af socialsikringsbidrag :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Betaling af skatter og afgifter :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Udbud af Incident Response Team & Managed Detection and Response
Beskrivelse :  Dette udbud omfatter levering af Incident Response Team & Managed Detection and Response. Kontrakten består af 2 hovedydelser: 1. Incident Response Team 2. Managed Detection and Response Formålet med hovedydelsen Incident Response Team er, at Kunden får adgang til et beredskab af specialister, der kan yde rådgivning indenfor Incident Response, herunder ift. håndtering af sikkerhedshændelser 24/7 365 dage om året. Ydelserne skal leveres i situationer, hvor Kundens IT-systemer bliver angrebet, eller der er begrundet mistanke om angreb. Formålet med hovedydelsen Managed Detection and Response er, at Kundens IT-systemer overvåges og analyseres for tegn på sikkerhedshændelser, der har betydning for IT-sikkerheden 24/7 365 dage om året. Leverandøren skal implementere de to hovedydelser ved opstart af kontrakten. Kontrakten består endvidere af følgende ydelser, som kan bestilles af Kunden: 1. Uddannelse (bestillingsydelse) 2. Opbevaring af logdata og SIEM funktionalitet (option)
Intern identifikator :  121212
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Kontrakten indeholder en option, der vedrører opbevaring af logdata og SIEM funktionalitet. Der henvises til Bilag 1 Kravsspecifikationen for nærmere information herom.
5.1.2  Udførelsessted
Postadresse :  Korsdalsvej 135
By :  Brøndby
Postnummer :  2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
Yderligere oplysninger :  Der stilles krav i kontrakten om, at Leverandøren skal møde fysisk på Kundens adresse indenfor nærmere bestemte reaktionstider.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  3 YEAR
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan forlænges 2 x 12 måneder.
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  4,500,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives :  Krav til ansøgningen om deltagelse
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger :  1) I det omfang tilbudsgiver baserer sin gennemførelse af kontrakten på andre juridiske enheders økonomiske eller finansielle formåen i henhold til udbudslovens § 144, stiller ordregiver krav om, at de pågældende enheder hæfter solidarisk for kontraktens gennemførelse. - 2) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. Her tilgås udbuddet under »Igangværende udbud«. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail dksupport@eu-supply.com eller telefon (+45) 70 20 8014. - 3) Tilbudsgiver skal med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på. - 4) Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 og 137 nævnte udelukkelsesgrunde, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. - 5) Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som Danske Spil A/S har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens § § 151-152, jf. § 153. - 6) Tilbudsgiver vil blive udelukket fra at deltage i udbudsprocessen, såfremt det kan dokumenteres at tilbudsgiver er omfattet af: RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af 8.april 2022 om ændring af (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver skal inden tildeling af kontrakten underskrive erklæring om ikke at være omfattet af de restriktive foranstaltninger. Skabelon til erklæring er vedlagt udbudsmaterialet som Bilag I.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Navn :  Egenkapital
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet: - En positiv egenkapital på mindst DKK 1 mio. i de 3 seneste disponible regnskabsår. Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders formåen, beregnes egenkapitalen som virksomhedens og disse andre enheders samlede egenkapital i det seneste disponible årsrapport/årsregnskab. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes egenkapitalen som virksomhedernes samlede egenkapital i det seneste disponible årsrapport/årsregnskab. Oplysningerne angives i ESPD afsnit IV.B. Baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen i relation til opfyldelse af minimumskrav til egnethed, jf. nedenfor, kræver ordregiver, at ansøger og de pågældende enheder hæfter solidarisk for rammeaftalens gennemførelse. Når Danske Spil A/S forlanger det, skal der fremlægges følgende dokumentation for økonomisk og finansiel kapacitet: - Virksomhedens balance eller uddrag heraf i det seneste disponible årsrapport/årsregnskab, såfremt offentliggørelse af balancen er lovpligtig i det land, hvor virksomheden er etableret, eller anden dokumentation for egenkapitalens størrelse. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal oplysningerne i seneste disponible årsrapport/årsregnskab afgives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen. Baserer virksomheden sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen (f.eks. et moder-, søsterselskab eller en underleverandør), skal oplysningerne ligeledes afgives for disse enheder.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Navn :  Referencer
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen: - 3 referencer med sammenlignelige ydelser, jf. punkt 2.1, som ansøger har udført i løbet af de sidste 3 år inden ansøgningsfristen. Kun referencer, der vedrører ydelser, som er udført på ansøgningstidspunktet, vil blive tillagt betydning ved vurdering af, hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer. Hvis der er tale om en igangværende opgave, er det således alene den del af ydelsen, der allerede er udført på ansøgningstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen. Hver reference bør indeholde følgende: - En kort beskrivelse af den udførte leverance. Beskrivelsen af leverancens bør indeholde en klar beskrivelse af hvilke ydelser (Incident Reponse Team eller Manage Detection and Response) som leverancen vedrørte samt ansøgers rolle(r) i udførelsen af leverancen. - Den økonomiske værdi af leverancen (beløb), dato for leverancen samt navn på kunden (modtager). Ved angivelse af dato for leverancen bedes ansøger angive datoen for leverancens påbegyndelse og afslutning. Er dette ikke muligt, f.eks. fordi opgaverne er udført løbende i henhold til en rammeaftale, bedes ansøger i beskrivelsen af leverancen angive, hvordan datoen er angivet. Der kan maksimalt angives 3 referencer, uanset om ansøger er en enkelt virksomhed, om ansøger baserer sig på andre enheders tekniske formåen, eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium). Såfremt der angives mere end 3 referencer, vil der alene blive lagt vægt på de 3 nyeste referencer. Referencer herudover vil blive set bort fra. Baserer ansøger sig på andre enheders faglige erfaringer vedrørende udførelsen af konkrete dele af ydelserne, som kontrakten omfatter, jf. punkt 2.1, skal de konkrete dele af ydelserne under kontrakten udføres af den enhed, som ansøger baserer sig på. Ansøger vil ikke blive afkrævet yderligere dokumentation for teknisk og faglig kapacitet. Dog forbeholder Danske Spil A/S sig ret til at kontakte ansøger eller den i referencen angivne kunde med henblik på at få attesteret oplysningerne om referencen, herunder de for referencen angivne tidspunkter.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Navn :  Referencer
Beskrivelse :  Begrænsningen af ansøgere som opfordres til at afgive tilbud sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante referencer. I vurderingen heraf vil der blive lagt vægt på i hvilket omfang referencerne er er sammenlignelige med ydelserne beskrevet i punkt 2.1, samt hvorvidt referencerne er leveret til en kunde der, i kompleksitet og omfang er sammenlignelige med Danske Spil A/S, jf. Bilag 1A. Vurderingen angår både den enkelte reference samt referencerne i fællesskab. Evalueringen vil blive baseret på listen af referencer indsendt af ansøgerne i det Europæiske fælles udbudsdokument (ESPD).
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterierne vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud :  3
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Navn :  Medarbejdere med certificeringer
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen: - Ansøger skal have mindst 5 medarbejdere med en eller flere af følgende certificeringer: - ”GIAC Certified Incident Handler Certification (GCIH)” eller tilsvarende - ”GIAC Certified Forensic Analyst (GCFA)” eller tilsvarende - ”GIAC Certified Forensic Examiner (GCFE)” eller tilsvarende - ”GIAC Network Forensic Analyst (GNFA)” eller tilsvarende - ”GIAC Cloud Forensics Responder (GCFR)” eller tilsvarende - ”GIAC Certified Detection Analyst (GCDA)” eller tilsvarende - ”GIAC Certified Enterprise Defender (GCED)” eller tilsvarende - ”GIAC Cyber Threat Intelligence (GCTI)” eller tilsvarende.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser :
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren :  3
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren :  3
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de oprindelige tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Prisen opgøres som den evalueringstekniske pris, jf. Bilag 3 Priser.
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet bedømmes på grundlag af følgende delkriterier, jf. en nærmere angivelse i udbudsbetingelserne: - Understøttede teknologier - Incident Response Team - Managed Detection and Response - Implementering
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
5.1.11  Udbudsdokumenter
Adgangen til visse udbudsdokumenter er begrænset
Begrundelse for at begrænse adgangen til visse udbudsdokumenter :  Beskyttelse af særlig følsomme oplysninger
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-22+01:00 23:55:00+01:00
Oplysninger om begrænsede dokumenter findes på :  https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=387618&B=,
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren :
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at indgive tilbud :  2024-01-17+01:00
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Tilladt
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse :  2024-01-04+01:00 10:00:00+01:00
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen :  Der er fortrolige oplysninger indeholdt i Bilag 1 Kravsspecifikation og Bilag 1A Beskrivelsen af Danske Spil-koncernen, som ikke vil blive gjort tilgængelige for ansøgerne ved prækvalifikation. De fortrolige oplysninger vil blive gjort tilgængelige for de tre prækvalificeret tilbudsgivere, i et nyt separat bilag (Bilag 1B) efter underskrivelse af Bilag I (Fortrolighedsaftale). Fristen for afgivelse af tilbud er som følge heraf forlænget med 5 dage, jf. udbudslovens § 132, stk. 2, jf. § 133.
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Danske Spil A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Danske Spil A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Danske Spil A/S
Organisation, der behandler tilbud :  Danske Spil A/S
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Danske Spil A/S
Registreringsnummer :  64011715
Postadresse :  Korsdalsvej 135
By :  Brøndby
Postnummer :  2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Emma Marie Jensen
E-mail :  ekemje@danskespil.dk
Telefon :  +45 31178716
Internetadresse :  https://danskespil.dk/
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vestjylland ( DK041 )
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Internetadresse :  https://kfst.dk/
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  699530ad-b61e-4d6b-b239-cf7e54851cf5 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-05Z 13:32:15Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00740596-2023
EUT-S-nummer :  235/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-06Z

Send til en kollega

0.047