23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Nordfyns Kommune

Leveringskontrakt på jobcenterløsning til Nordfyns Kommune


Nordfyns Kommune

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Nordfyns Kommune
Køberens retlige status :  Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Leveringskontrakt på jobcenterløsning til Nordfyns Kommune
Beskrivelse :  Nordfyns Kommune skal anskaffe et nyt fagsystem til understøttelse af arbejdsgange og processer vedrørende afklaring, visitation og indsatser, herunder dokumentation og journalisering af borgerens sag, i forbindelse med arbejdsformidling, jobrådgivning, revalidering, fleksjob, rehabilitering, jobafklaringsforløb, ressource forløb, helhedsorienteret plan vedr. beskæftigelsesindsats, kontanthjælp mm. Tildelingen er foretaget på SKI rammeaftale 02.19.02 Der er tildelt på ydelsesområde 14 - Arbejdsmarked Ordregiver har efter en bred intern proces afdækket behovet og har på baggrund af disse undersøgelser foretaget en behovsopgørelse. Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering.
Identifikator for proceduren :  58eae52a-8774-4689-9872-18ac8e05435f
Intern identifikator :  Leveringskontrakt på jobcenterløsning til Nordfyns Kommune
Type af procedure :  Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Fyn ( DK031 )
Land :  Danmark
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  SKI aftalen vurderes at være egnet til det pågældende indkøb, da den understøtter en effektiv konkurrenceudsættelse og udbudspligten findes således afløftet i henhold til udbudsloven.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0001
Titel :  Leveringskontrakt på jobcenterløsning
Beskrivelse :  Nordfyns Kommune skal anskaffe et nyt fagsystem til understøttelse af arbejdsgange og processer vedrørende afklaring, visitation og indsatser, herunder dokumentation og journalisering af borgerens sag, i forbindelse med arbejdsformidling, jobrådgivning, revalidering, fleksjob, rehabilitering, jobafklaringsforløb, ressource forløb, helhedsorienteret plan vedr. beskæftigelsesindsats, kontanthjælp mm.
Intern identifikator :  Leveringskontrakt på jobcenterløsning
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.6  Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse med henblik på forudgående gennemsigtighed træder en frivillig standstill-periode på 10 dage i kraft jf. § 4, stk. 1 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016). Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lovens § 7, stk. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Nordfyns Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.  Resultater
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0001
6.1.2  Oplysninger om vinderne
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Nordfyns Kommune
Registreringsnummer :  29188947
Afdeling :  Arbejdsmarked, Jobcenter
Postadresse :  Vesterled 8
By :  Søndersø
Postnummer :  5471
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Elisabeth Hansen
E-mail :  kontakt@tohv.dk
Telefon :  +4553360036
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  KMD A/S
Registreringsnummer :  26911745
By :  Ballerup
Postnummer :  2750
Land :  Danmark
E-mail :  ski_kmd@kmd.dk
Telefon :  44 60 12 09
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +4572405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +4541715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  26bdc9b3-22a0-4099-ab22-acda247f2b1c -  01
Formulartype :  Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-30Z 15:08:48Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00734197-2023
EUT-S-nummer :  233/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-04Z

Send til en kollega

0.063