23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Bekendtgørelse af indgåelse af Kontrakt IAM-review - DIS miniudbud (2020/S 239-590971)


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Køberens retlige status :  Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Bekendtgørelse af indgåelse af Kontrakt IAM-review - DIS miniudbud (2020/S 239-590971)
Beskrivelse :  Denne kategori dækker over indkøb af en simpel og/eller udvidet dataanalyse af kundens forretningsdata. Ydelserne kan bl.a. vedrøre etablering af it-platform til fortolkning af data, større forretningsanalyser til identificering af forretningsmæssige effektiviseringspotentieller, udfordringer og løsninger, samt effektivt it-forretningsudvikling gennem ny it-anskaffelser.Der er gennemført et miniudbud på det dynamiske indkøbsystem, hvor der efterspurgt It-konsulentbistand til gennemførelse af et IAM-review
Identifikator for proceduren :  a7bfaa0e-fa6d-44ef-8d87-a754642697f9
Tidligere bekendtgørelse :  590967-2020
Intern identifikator :  144065148
Type af procedure :  Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Der er gennemført miniudbud på Dynamisk indkøbssystem "Forretningsudvikling og dataanalyse (2020/S 239-590971)
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2  Udførelsessted
Land :  Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,600,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  20,000,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Bekendtgørelse af indgåelse af Kontrakt IAM-review - DIS miniudbud (2020/S 239-590971)
Beskrivelse :  Denne kategori dækker over indkøb af en simpel og/eller udvidet dataanalyse af kundens forretningsdata. Ydelserne kan bl.a. vedrøre etablering af it-platform til fortolkning af data, større forretningsanalyser til identificering af forretningsmæssige effektiviseringspotentieller, udfordringer og løsninger, samt effektivt it-forretningsudvikling gennem ny it-anskaffelser.Der er gennemført et miniudbud på det dynamiske indkøbsystem, hvor der efterspurgt It-konsulentbistand til gennemførelse af et IAM-review
Intern identifikator :  144065148
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  N/A
5.1.2  Udførelsessted
Land :  Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : 
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2023-10-30+01:00
Slutdato :  2024-12-31+01:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  N/A
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,600,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  20,000,000 DKK
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Evalueringsteknisk pris 500 timers analyse 500 timers implementeringsbistand
Vægtning (procentdel, præcis) :  51
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Konsulentteams kompetencer 75% Proces og tidsplan 25%
Vægtning (procentdel, præcis) :  49
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud20 gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige ang
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere :  Miniudbud gemmenført på Dynamisk indkøbssystem (2020/S 239-590971)
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der udfører betalingen :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
6.  Resultater
Værdien af alle de kontrakter, der tildeles i denne bekendtgørelse :  1,550,000 DKK
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen :  1,600,000 DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen :  1,550,000 DKK
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer :  64942212
Afdeling :  Økonomiforvaltningen
Postadresse :  Borups Allé 177
By :  København NV
Postnummer :  2400
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Anders Lauvring Hansen
E-mail :  cs8h@kk.dk
Telefon :  +45 61407664
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Fax :  +45 33307799
Internetadresse :  http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Fax :  +45 41715100
Internetadresse :  http://www.kfst.dk
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  7n A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  BT-756
Postadresse :  Emdrupvej 26
By :  København Ø
Postnummer :  2100
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@7n.dk
Telefon :  45 28 00 00
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  NNIT A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  21093106
Postadresse :  Østmarken 3A
By :  Søborg
Postnummer :  2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@nnit.dk
Telefon :  +45 30 77 97 41
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0006
Officielt navn :  Devoteam Management Consulting A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  medium
Registreringsnummer :  78068213
Postadresse :  Lyngbyvej 2
By :  København Ø
Postnummer :  2100
Land :  Danmark
E-mail :  info@devoteam.dk
Telefon :  20 45 07 00
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0007
Officielt navn :  Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  33963556
Postadresse :  Weidekampsgade 6
By :  København S
Postnummer :  2300
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@deloitte.com
Telefon :  36 10 20 30
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0008
Officielt navn :  Zenit Consult A/S
Registreringsnummer :  20515708
Postadresse :  Dybendalsvænget 2
By :  Taastrup
Postnummer :  2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@zenit.dk
Telefon :  46991903
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0009
Officielt navn :  EY Godkendt Revisionspartnerselskab
Registreringsnummer :  30700228
Postadresse :  Dirch Passers Alle 36
By :  Frederiksberg
Postnummer :  2000
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@ey.dk
Telefon :  25296234
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0010
Officielt navn :  emagine Consulting A/S
Registreringsnummer :  26249627
Postadresse :  Sydhavnsgade 16 2 sal
By :  København SV
Postnummer :  2450
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@emagine.dk
Telefon :  43 43 11 71
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0011
Officielt navn :  GLOBETEAM A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  medium
Registreringsnummer :  25959701
Postadresse :  Virumgårdsvej 17
By :  Virum
Postnummer :  2830
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@globeteam.dk
Telefon :  70262970
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0012
Officielt navn :  Right People Group Aps
Registreringsnummer :  0590627
Postadresse :  Strandgade 4B
By :  København K
Postnummer :  1401
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@rightpeople.dk
Telefon :  26130316
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0013
Officielt navn :  IMPLEMENT CONSULTING GROUP P/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  32767788
Postadresse :  Strandvejen 54
By :  Hellerup
Postnummer :  2900
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@implement.dk
Telefon :  45867900
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0014
Officielt navn :  ESDHkonsulenterne ApS
Registreringsnummer :  38752448
Postadresse :  Haldgårdsvej 3
By :  Skanderborg
Postnummer :  8660
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Østsjælland ( DK021 )
Land :  Danmark
Telefon :  29888585
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0015
Officielt navn :  PriceWaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  33771231
Postadresse :  Strandvejen 44
By :  Hellerup
Postnummer :  2900
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
E-mail :  info@pwc.dk
Telefon :  39453001
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0016
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  e90a6561-1a31-4366-8f8a-4bf6e41405a9 -  01
Formulartype :  Resultater
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-30Z 20:33:53Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00733680-2023
EUT-S-nummer :  233/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-04Z

Send til en kollega

0.062