23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 120-212956
Offentliggjort
24.06.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Høring PC'ere og skærme


Region Midtjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Indkøb og Medicoteknik
Telefon: +45 78414508
E-mail: tortra@rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Høring PC'ere og skærme.

 

Sagsnr.: 1-23-4-101-19-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
30100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Region Midtjylland udbyder i efteråret 2016 Indkøb af PC'er og

skærme samt eventuelt finansiering.

Som forberedelse til et kommende udbud ønsker Region Midtjylland at

undersøge:

1. alternative finansieringsmodeller

2. leverancemodeller.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 25 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30200000
30213000
30213100
30213300
30231000
51600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Region Midtjylland.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Region Midtjylland udbyder i efteråret 2016 udbud vedr. Indkøb af PC'er og

skærme samt eventuelt finansiering.

Som forberedelse til et kommende udbud ønsker Region Midtjylland at

undersøge:

1. alternative finansieringsmodeller

2. leverancemodeller.

Som forberedelse til et kommende udbud ønsker Region Midtjylland at undersøge:

1. alternative finansieringsmodeller

2. leverancemodeller.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Disse to emner vil Region Midtjylland gerne have belyst ved et uforpligtende møde hvor potentielle leverandører præsenterer sine bud på løsninger, men også belyser andre spørgsmål som er relevant for levering og finansiering af pc-udstyr.

Yderligere information kan hentes på på EU Supply.

 

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
03/10/2016

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Høringssvar/forslag bedes medbragt til høringsmøderne som afholdes på følgende tidspunkter:

Mandag den 15.8.2016 og onsdag den 17.8.2016 kl. 8:30 — 16 begge dage.

15.8 kl. 8:30, 9:40, 10:50, 12:30, 13:40, 14:50, og 17.8: kl. 8:30, 9:40, 10:50, 12:30, 13:40, 14:50.

Endelig bekræftelse på tidspunkt sendes ud i uge 29.

Tilmelding til møderne bedes sendt til:

tortra@rm.dk, Sagsnr. 1-23-4-101-19-16, Høring udbud af PC'er og skærme,

og afholdes som individuelle møder af 1 times varighed. Der er tilmelding efter princippet »først til mølle«.

Det er vigtigt, at deltagerne skal have kapacitet til at håndterer store leverancer, da regionen i dag råder over ca. 25 000 maskiner.

Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort.

 

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/06/2016

Send til en kollega

0.268