23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.11.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Andel Holding A/S

Udbud af kontrakt om levering af services vedrørende cloudbaseret lønsystem


Andel Holding A/S

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Andel Holding A/S
Køberens retlige status :  Offentligretligt organ
Den ordregivende enheds aktiviteter :  Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Udbud af kontrakt om levering af services vedrørende cloudbaseret lønsystem
Beskrivelse :  Andel Holding A/S udbyder kontrakt om nyt lønsystem med dertilhørende drift og vedligeholdelse. Andel Holding A/S ønsker, at lønsystemet er baseret på standardfunktionalitet i videst muligt omfang, og at vedligeholdelse er så simpel som mulig. Andel Holding A/S ønsker at forbedre mulighederne for at understøtte lønmedarbejdernes funktioner.
Identifikator for proceduren :  1635f183-0583-4074-812c-5fcbac550483
Intern identifikator :  395178
Type af procedure :  Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Der forventes gennemført en forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele på de indledende tilbud.
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Yderligere klassificering ( cpv ):  72253200 Systemsupport
Yderligere klassificering ( cpv ):  72254100 Systemafprøvning
Yderligere klassificering ( cpv ):  72260000 Programmelrelaterede tjenester
Yderligere klassificering ( cpv ):  72261000 Programmelsupport
Yderligere klassificering ( cpv ):  72265000 Konfigurering af programmel
Yderligere klassificering ( cpv ):  72310000 Databehandling
Yderligere klassificering ( cpv ):  72311100 Konvertering af data
Yderligere klassificering ( cpv ):  72514100 Servicebureauvirksomhed i forbindelse med drift af datamater
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  9,500,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  Ordregiver vil udvælge de 3 egnede ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer, hvorved forstås referencer for lønsystemer med bedst sammenlignelige medarbejderprofiler med Andel Holding A/S i form af et stort antal lønudbetaling til medarbejdere indenfor hver af disse tre grupper (alle med lønudbetaling i Danmark): 1) Medarbejdere omfattet af danske overenskomster, 2) Medarbejdere uden for overenskomst, 3) Medarbejdere med dobbelte ansættelser. Det vil endvidere indgå positivt i vurderingen, dog med lavere vægt, hvis ansøger gennem referencerne viser, at de anvendte standard API i projekterne er certificeret ift. integration til SAP S/HANA. Hvis tilbud afgives af et konsortium, eller hvis tilbudsgiver baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen, skal tilbuddet være ledsaget af et ESPD for hver af disse. Hvis tilbudsgiver baserer på andre enheders finansielle formåen, skal den/de støttende enheder hæfte solidarisk med tilbudsgiver. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet er eller bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1624 af 15/12/2015) § 10, stk. 1, nr. 1, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente endelig dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen) og de tre seneste årsregnskab. For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som Ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2. Kontrakten er ikke opdelt i delaftaler, da det er vurderet praktisk i forhold til anvendelse af lønsystemet og kommercielt uhensigtsmæssigt at foretage opdeling.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Konkurs :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Korruption :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Tvangsakkord uden for konkurs :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Deltagelse i en kriminel organisation :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Svig :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Insolvens :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Aktiver, der administreres af en kurator :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 3, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Rent nationale udelukkelsesgrunde :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 og nr. 2.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 1, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Betaling af skatter og afgifter :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1078 af 29/06/2022) § 11, stk. 1, nr. 1.
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Udbud af kontrakt om levering af services vedrørende cloudbaseret lønsystem
Beskrivelse :  Andel Holding A/S udbyder kontrakt om nyt lønsystem med dertilhørende drift og vedligeholdelse. Andel Holding A/S ønsker, at lønsystemet er baseret på standardfunktionalitet i videst muligt omfang, og at vedligeholdelse er så simpel som mulig. Andel Holding A/S ønsker at forbedre mulighederne for at understøtte lønmedarbejdernes funktioner.
Intern identifikator :  395178
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Yderligere klassificering ( cpv ):  72253200 Systemsupport
Yderligere klassificering ( cpv ):  72254100 Systemafprøvning
Yderligere klassificering ( cpv ):  72260000 Programmelrelaterede tjenester
Yderligere klassificering ( cpv ):  72261000 Programmelsupport
Yderligere klassificering ( cpv ):  72265000 Konfigurering af programmel
Yderligere klassificering ( cpv ):  72310000 Databehandling
Yderligere klassificering ( cpv ):  72311100 Konvertering af data
Yderligere klassificering ( cpv ):  72514100 Servicebureauvirksomhed i forbindelse med drift af datamater
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Kontrakten indeholder en option, som består af: Levering af funktionalitet som skal rapportere på og sammenligne lønniveauer ift. Løngennemsigtigheds Direktivet.
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  3 YEAR
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  2 x 1 år
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  9,500,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger :  Ordregiver vil udvælge de 3 egnede ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer, hvorved forstås referencer for lønsystemer med bedst sammenlignelige medarbejderprofiler med Andel Holding A/S i form af et stort antal lønudbetaling til medarbejdere indenfor hver af disse tre grupper (alle med lønudbetaling i Danmark): 1) Medarbejdere omfattet af danske overenskomster, 2) Medarbejdere uden for overenskomst, 3) Medarbejdere med dobbelte ansættelser. Det vil endvidere indgå positivt i vurderingen, dog med lavere vægt, hvis ansøger gennem referencerne viser, at de anvendte standard API i projekterne er certificeret ift. integration til SAP S/HANA. Hvis tilbud afgives af et konsortium, eller hvis tilbudsgiver baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen, skal tilbuddet være ledsaget af et ESPD for hver af disse. Hvis tilbudsgiver baserer på andre enheders finansielle formåen, skal den/de støttende enheder hæfte solidarisk med tilbudsgiver. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet er eller bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens (BEK nr 1624 af 15/12/2015) § 10, stk. 1, nr. 1, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente endelig dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen) og de tre seneste årsregnskab. For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som Ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2. Kontrakten er ikke opdelt i delaftaler, da det er vurderet praktisk i forhold til anvendelse af lønsystemet og kommercielt uhensigtsmæssigt at foretage opdeling.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Navn :  Nettoomsætning
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være egnede: Nettoomsætningskrav på minimum kr. 15 mio. i gennemsnit for de seneste tre disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Navn :  Egenkapital
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være egnede: Egenkapitalkrav på minimum kr. 10 mio. i det seneste disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Navn :  Soliditetsgrad
Beskrivelse :  Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være egnede: Soliditetsgrad på minimum 10 % i det seneste disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Navn :  Reference
Beskrivelse :  Det er et krav, at ansøgeren har mindst 1 sammenlignelig reference, hvormed forstås reference, der opfylder følgende elementer: 1) Levering og implementering af lønsystem indeholdende følgende faser: Kick-Off, Workshops, Afklaringsfase, Customizing, Udvikling, Interfaces, Test, Migrering, Cut-Over, Go Live og Hyper-care. 2) Varetagelse af it-drift og -vedligeholdelse af lønsystem for offentlig institution, myndighed eller privat virksomhed i mindst 12 måneder med mindst 2.000 gennemsnitlige lønudbetalinger per måned. 3) Lønsystemet skal have varetaget medarbejdere: a. omfattet af danske overenskomster, b. uden for overenskomst, c. med dobbelte ansættelser og d. med lønudbetaling i Danmark. Egnethedskravet skal være opfyldt ved én samlet reference. Hver reference bedes indeholde en kort beskrivelse af den udførte leverance. Beskrivelsen af leverancen bør indeholde en klar beskrivelse af de anførte ydelser, ansøgers rolle(r) i udførelsen af leverancen, dato over overtagelsesprøve, dato for varetagelse af it-drift og -vedligeholdelse, antal lønudbetalinger per måned i gennemsnit over perioden. Referencerne må maksimalt tre år gamle regnet fra afslutningen af it-drift og vedligeholdelse. Referencen kan være igangværende. Hvis der er tale om en igangværende opgave, er det alene den del af ydelserne, der allerede er udført på ansøgningstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen. Referencekravet kan opfyldes via referencer, hvor tilbudsgiver har været leverandør eller underleverandør. Det afgørende er, at tilbudsgiver har udført det af referencen omfattede arbejde. Bemærk, at en ansøger i sit eget ESPD alene kan angive egne referencer, dvs. for den pågældende juridiske person (f.eks. selskab). Dette indebærer eksempelvis, at koncernforbundne selskabers referencer kun kan tages i betragtning, hvis ansøgeren baserer sig på de pågældende koncernforbundne selskaber i relation til egnethed, og hvis der således indleveres særskilt ESPD og støtteerklæring for de pågældende koncernforbundne selskaber. For konsortier gælder, at konsortiedeltagerne tilsammen skal opfylde egnethedskravet. For ansøgere der baserer sig på andre økonomiske aktørers tekniske og faglige formåen gælder, at ansøgeren og den støttende enhed tilsammen skal opfylde egnethedskravet. Ansøger kan angive 3 referencer. Dette inkluderer referencer fra støttende enheder og konsortiepartnere. Såfremt der angives flere end 3 referencer, lægges de første 3 til grund. Ordregiver skønner frit, hvilket der er de første 3, såfremt dette ikke klart fremgår.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser :
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren :  3
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  20
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Funktionelle og non-funktionelle krav
Beskrivelse :  Der er følgende delkriterier, som vil have følgende vægtning: Funktionelle krav: 70 % Non-funktionelle krav: 30 %
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Implementeringsmetode og proces
Vægtning (procentdel, præcis) :  20
5.1.11  Udbudsdokumenter
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse :  2023-12-21+01:00 23:59:00+01:00
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  Der henvises til kontrakten med bilag.
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Finansiel ordning :  Der henvises til betalingsplanen.
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 02/06/2016) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt 8. Organisationer.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Andel Holding A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Andel Holding A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Andel Holding A/S
Organisation, der behandler tilbud :  Andel Holding A/S
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Andel Holding A/S
Registreringsnummer :  25784413
Afdeling :  Service & Indkøb - ESIN
Postadresse :  Hovedgaden 36
By :  Svinninge
Postnummer :  4520
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Lene Erfurt
E-mail :  LEF@andel.dk
Telefon :  +45 212345678
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Dahlerups Pakhus – Langelinie Allé 17
By :  København Ø
Postnummer :  2100
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@erst.dk
Telefon :  +45 35291000
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  4171 5000
Internetadresse :  https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  731f885e-db27-4c85-8d7a-a0791b787414 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-21Z 18:21:49Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00711835-2023
EUT-S-nummer :  226/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-11-23Z

Send til en kollega

0.047