23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.11.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Meddelelse om indgåelse af kontrakt på Dagsordensystem til Københavns Kommune


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Køberens retlige status :  Gruppe af offentlige myndigheder
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Meddelelse om indgåelse af kontrakt på Dagsordensystem til Københavns Kommune
Beskrivelse :  Der er udbudt et  IT-system samt drift, vedligeholdelse og support af et dagsordensystem til Københavns Kommunes politiskeudvalg, i overensstemmelse med kommunestyrelseslovens nærmere regler herfor.
Identifikator for proceduren :  e620e0a7-86b1-4aa8-a6e5-84163eed4762
Tidligere bekendtgørelse :  115842-2023
Intern identifikator :  194363650
Type af procedure :  Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet er omfattet af afsnit II i lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven) med senere ændringer.Udbuddet er gennemført som udbud med forhandlingOrdregiver anvender udbudsproceduren udbud med forhandling med hjemmel i udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 1, litra a og c idet ordregivers behov ikke kan imødekommes uden tilpasning af allerede tilgængelige løsninger samt, at kontraktens kompleksitet fordrer, at det må anses for overvejende sandsynligt, at de tilbud som modtages, vil nødvendiggøre forhandling forud for tildeling. Ordregiver har herved bl.a. vurderet, at kontraktens genstand udgør et IT-system som skal kunne integreres med kommunens øvrige IT-systemer.
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72250000 System- og supporttjenester
2.1.2  Udførelsessted
Postadresse :  Rådhuspladsen 1
By :  København
Postnummer :  1553
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  Der er ikke nogen delaftaler som er blevet annulleret
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Meddelelse om indgåelse af kontrakt på Dagsordensystem til Københavns Kommune
Beskrivelse :  Der er udbudt et  IT-system samt drift, vedligeholdelse og support af et dagsordensystem til Københavns Kommunes politiskeudvalg, i overensstemmelse med kommunestyrelseslovens nærmere regler herfor.
Intern identifikator :  194363650
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72250000 System- og supporttjenester
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  4.3 Option på support uden for normal arbejdstid – Leverandøren har angivet en pris på udvidet servicetider under BR-møder i henhold til bilag 6 (Drift, Support og Vedligehold) pkt. 3.1. Prisen angives som en fast pris for udvidet servicetid pr. dag. Eksempelvis hvis Kunden ønsker udvidet servicetid d. 4. maj 2023 betales vederlaget i ID9 én gang for denne dato. Ydelsen afregnes kvartalsvist bagud, hvor antallet af Ydelsen i et indeværende kvartal opgøres og afregnes i det næste kvartal. 5.1 Option på undervisning i brug af systemet ID 10 Leverandøren skal angive en pris på uddannelse af Brugerne i henhold til bilag 11 (Uddannelse- og undervisningskoncept). Prisen betales som et vederlag pr. afholdt kursusforløb og afregnes kvartalsvist bagud. 6.1 Timepriser for ydelser leveret efter medgået tid I dette afsnit er anføre, hvordan Leverandøren skal udfylde tilbudslisten ID 11 – ID 15 med angivelse af timepriser på medarbejdere, der skal anvendes i forbindelse med Kundens køb af tillægsydelser, der er aftalt honoreret i henhold til medgået tid, f.eks. til ændrings- eller udviklingsopgaver initieret af Kunden. Såfremt Parterne aftaler ændringer og/eller tilføjelser til Løsningen, der skal honoreres i henhold til medgået tid, skal dette ske iht. den af Kontraktens afsnit 9 beskrevne ændringsprocedure, og leveres iht. de timepriser, Leverandøren har angivet i Bilag 5.a (Leverandørens priser).
5.1.2  Udførelsessted
Postadresse :  Rådhuspladsen 1
By :  København
Postnummer :  1553
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
Yderligere oplysninger : 
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2023-11-06+01:00
Slutdato :  2026-04-30+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Med et varsel på mindst tre måneder til udgangen af kontraktperioden kan Københavns Kommune ved Meddelelse på uændrede vilkår forlænge Kontrakten af 3 omgange med 1 år. Således at den Kontrakten maksimalt kan forlænges til 30. april 2029.
5.1.6  Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger :  Der er ikke nogen delaftaler som er blevet annulleret
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Evalueringsteknisk pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  25
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Funktionelle krav
Beskrivelse :  Funktionelle krav
Vægtning (procentdel, præcis) :  37.5
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Non funktionelle krav
Vægtning (procentdel, præcis) :  22.5
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Uddannelse
Vægtning (procentdel, præcis) :  3.75
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Test og prøver
Vægtning (procentdel, præcis) :  7.5
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Detaljeret tidsplan
Vægtning (procentdel, præcis) :  3.75
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Klagefrist - 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Klagen indmeldes til klagenævnet for udbud Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg +45 72405600 nh@naevneneshus.dk
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der udfører betalingen :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
6.  Resultater
Værdien af alle de kontrakter, der tildeles i denne bekendtgørelse :  8,375,000 DKK
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2  Oplysninger om vinderne
6.1.4  Statistiske oplysninger
Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget :
Antal klagere :  0
Udvalg af tilbud :
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi :  8,375,000 DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi :  8,375,000 DKK
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer :  64942212
Afdeling :  Økonomiforvaltningen
Postadresse :  Borups Allé 177
By :  København NV
Postnummer :  2400
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Anders Lauvring Hansen
E-mail :  cs8h@kk.dk
Telefon :  +45 61407664
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Fax :  +45 33307799
Internetadresse :  http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Fax :  +45 41715100
Internetadresse :  http://www.kfst.dk
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Visma Local Government A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  small
Registreringsnummer :  37098922
Postadresse :  Søren Frichs vej 44
By :  Åbyhøj
Postnummer :  8230
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Østjylland ( DK042 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Caspar Dommerby
E-mail :  cdo@firstagenda.com
Telefon :  +45 3114 6961
Internetadresse :  https://www.firstagenda.com/
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  ee938aee-b051-42e9-9a70-8542c509f4ed -  01
Formulartype :  Resultater
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-22Z 09:09:56Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00711784-2023
EUT-S-nummer :  226/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-11-23Z

Send til en kollega

0.031