Fakta om udbudet
Udbyder
Helsingør Kommune
Udbud af webbaseret e-rekrutteringssystem og annoncering i medier
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Stengade 59
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Sofie Stage Pedersen
E-mail: ssp12@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59180443.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af webbaseret e-rekrutteringssystem og annoncering i medier.
Udbuddet omfatter en forpligtende rammeaftale om levering af adgang til et webbaseret e-rekrutteringssystem, som både kan håndtere den elektroniske rekrutteringsproces og annoncering af stillinger i trykte og online medier. Aftalen løber i 3 år med en option på at forlænge aftalen på uændrede vilkår med 1 x 12 mdr. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber rammeaftalen automatisk ved udløbsdato.
Helsingør Kommune ønsker at indgå en ny rammeaftale om et webbaseret e-rekrutteringssystem, da den nuværende aftale udløber i 2016. Udover at systemet skal kunne håndtere rekrutteringsprocessen, ønsker Helsingør Kommune adgang til et system, som også kan håndtere annoncering i online og trykte medier. Formålet med udbuddet er at indgå en rammeaftale om et webbaseret system, som understøtter ordregivers elektroniske rekrutteringsproces samt professionaliserer og effektiviserer rekrutteringsindsatsen. Der rekrutteres cirka 400 nye medarbejdere om året til Helsingør Kommune. I nedenstående fremgår mål for systemets kunnen i forbindelse med rekrutteringsprocesser: Understøtte og effektivisere administrative arbejdsgange Understøtte en god og let styring af rekrutteringsprocessen Fleksibilitet, idet ansøgninger skal kunne læses og behandles i systemet, hvor og hvornår det ønskes (uanset platform) Brugervenligt og intuitivt Understøtte nemme og gennemskuelige muligheder for publicering af stillingsannoncer gennem rigtige og relevante kanaler Sikre en god oplevelse for ansøger Udover ovenstående er det væsentligt, at systemet understøtter kommunens organisering af decentral rekruttering, herunder at der er mulighed for brugerrettighedsstyring, således hvert enkelt enhed kun har adgang til egne rekrutteringssager, og at hver enkelt bruger kun har adgang til relevante sager. Ordregiver ønsker at samle alle processer i forbindelse med rekruttering hos én leverandør. På baggrund af ordregivers hidtidige forbrug er forventningen, at samling af rekrutteringsprocessen og annoncering af ledige stillinger vil medføre en volumen i omegnen af 700 000 DKK årligt. Dette beløb inkluderer betaling til medier for de indrykkede annoncer i både online og trykte medier. Det fremadrettede forbrug er dog afhængigt af en række forhold herunder særligt antallet af ledige stillinger i rammeaftalen løbetid. Rammeaftalen indeholder en arbejdsklausul.
Kan forlænges 1 x 12 måneder.
Rammeaftalen indeholder en option på forlængelse af aftalen på uændrede vilkår med 1 x 12 mdr.
Rammeaftalen indeholder en arbejdsklausul.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk