Fakta om udbudet
Udbyder
Syddansk Universitet
Lavtryks flow cytometer
Syddansk Universitet
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøb og Udbud
E-mail: indkob@sdu.dk
Telefon: +45 65509484
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/213790736.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
Lavtryks flow cytometer
Bekendtgørelse om indgået kontrakt efter indkøb til implementeringen af Dansk center for udvidet celle analyse ved SDU.
Bekendtgørelse om indgået kontrakt efter indkøb til implementeringen af Dansk center for udvidet celle analyse ved SDU.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Udbudslovens §80, litra 3 og 4, Kn én leverandør: Der er objektivt og forholdsmæssig begrundelse for opstilling af specifikationer, som resulterer i, at der kun er én leverandør. Muligheden for at der er andre potentielle leverandører, der kunne levere det samme objektivt set er blevet udelukket ved markedshøringer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: SE556873854510
Postadresse: Medicon Village Scheeletorget 1
By: Lund
NUTS-kode: SE Sverige
Postnummer: 223 81
Land: Sverige
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk