Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/furesoe-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=149809
Udbyder
Furesø kommune
Levering og drift af Pladsanvisningssystem til Furesø Kommune
Furesø kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188327
Postadresse: Stiager 2
By: Værløse
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3500
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Gutzon Børglum
E-mail: mbo4@furesoe.dk
Telefon: +45 72354000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.furesoe.dk
Del II: Genstand
Levering og drift af Pladsanvisningssystem til Furesø Kommune
Furesø Kommunes nuværende aftale for pladsanvisningssystem udløber i 2024 og Furesø Kommune udbyder derfor en kontrakt om levering og drift af et nyt pladsanvisningssystem.
Udbuddet vedrører levering og drift af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Furesø Kommune.Kontraktens omfatter følgende hovedelementer:• Implementering af pladsanvisningssystem • Initialuddannelse• Drift og vedligehold• Helpdesk og supportEndvidere indgår optioner på:• Arkivering• Udtræk, validering og aflevering af data til Danmarks Statistik• Levering af ledelsesinformation• Exit (overdragelse af data ved aftalens ophør).Den anslåede kontraktværdi for den samlede kontraktperiode (inkl. optioner) anslås at være 7.500.000 kr. ekskl. moms.Indbyggertallet i Furesø Kommune er, jf. Danmarks Statistik pr. 1. januar 2023, 42.079 indbyggere.
24 måneder.
• Arkivering
• Udtræk, validering og aflevering af data til Danmarks Statistik
• Levering af ledelsesinformation
• Exit (overdragelse af data ved aftalens ophør)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Tilbudsgivers samlede årsomsætning det seneste afsluttede regnskabsår
2) Tilbudsgivers soliditetsgrad for det seneste afsluttede regnskabsår
3) Soliditetsgraden beregnes efter følgende formel:Egenkapital × 100 / Aktiver
3) Tilbudsgiver skal oplyse, hvis der i det seneste årsaflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsattedrift.
Ad 1) Tilbudsgivers samlede årsomsætning i det seneste afsluttede regnskabsår skal som minimum væreDKK 14.000.000
Ad 2) Tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår skal som minimum være 10%
Ad 3) Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbeholdfor virksomhedens fortsatte drift.
Referenceliste over tilbudsgivers leveringer af pladsanvisningssystemer til offentlige kunder (kommuner), hvor hver reference bør indeholde oplysninger om:
o Start- og evt. slutdato for leverancen
o Modtager af leverancen (kunden)
o Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms for leverancen
o Kort beskrivelse af leverancen
• Tilbudsgiver skal have minimum 3 relevante referencer inden for det udbudte område inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås levering af idriftsatte pladsanvisningssystemer tilkommuner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Som led i tilbudsevalueringen gennemføres en "live" brugertest se kravene hertil i udbudsbetingelsernes afsnit 5.2.Tilbudsgiver skal i forbindelse med afgivelse af tilbud udfylde de oplysninger, der er krævet i udbudsbekendtgørelsen. Oplysningerne skal gives ved at udfylde ESPD’et i Ordregivers anvendte udbudssystem, Comdia.Tilbudsgivers skal bekræfte, at denne ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§134a – 136.Herudover skal tilbudsgiver bekræfte, at denne heller ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137.Ingen deltagere i evt. sammenslutninger (herunder konsortier)må være omfattet af udelukkelsesgrundene. Det samme gør sig gældende ved forpligtende deltagelse fra andre økonomiske aktører herunder underleverandører, som ej heller må være omfattet af udelukkelsesgrundene.Bilag 15 – Tro- og loveerklæring vedr. Ruslandsforordning om, at tilbudsgiver samt eventuelle støttende enheder og underleverandører ikke er a) russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland, b) juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, ellerc) fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) eller b).Tro- og loveerklæringen i bilag 15 skal underskrives af en person, der er tegningsberettiget på tilbudsgivers vegne. I tilfælde af kontraktindgåelse, så indgår bilaget som et bilag til kontrakten.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk