Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=380028&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Indkøb og levering af WAN til Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Indkøb og levering af WAN til Tønder Kommune
Tønder Kommune udbyder netværksinfrastruktur og tilknyttede services.
6270 Tønder
Tønder Kommune udbyder netværksinfrastruktur og tilknyttede services.
A. Netværksinfrastruktur til at forbinde Tønder Kommunes lokationer
B. Dedikeret redundant Internet forbindelse
C. Migrering fra nuværende netværk i forbindelsen med implementering
D. Redundant forbindelse til KMD (CapIP)
Mulighed for forlængelse på op til 2 x 24 måneder.
Anslået værdi - pkt. II.2.6 - er under forudsætning af en 4-årig kontraktperiode
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital:
Egenkapital for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
Omsætning:
Omsætning for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
Soliditetsgrad:
Soliditetsgrad for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
Egenkapital:
Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår eller ved forbehold i revisorpåtegning, kan tilbuddet afvises som værende ikke egnet.
Omsætning:
Omsætningen skal for det seneste afsluttende regnskabsår årligt påvises at være minimum 2,6 mio. kr.
Soliditetsgrad:
25 % i seneste disponible regnskabsår.
Ved en soliditetsgrad for det seneste regnskabsår som ligger under 25%, kan tilbuddet afvises, som værende ikke egnet
Ordregiver rekvirerer en reference liste over de 3 betydeligste sammenlignelige leverancer – og størrelser, indenfor de sidste 3 år.
Listen skal indeholde en beskrivelse af leverancerne med angivelse af:
o Ordregiver
o Kontraktsum
o Periode (kontraktstart og slut)
o Kontaktperson(er)
o Beskrivelse af opgavens omfang
Kan tilbudsgiver ikke referere til sammenlignelige leverancer indenfor det udbudte område, kan ordregiver afvise tilbuddet som værende ikke egnet.
Del IV: Procedure
Tønder Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Under forudsætning at Ordregiver gør brug af samtlige optioner (2 x 24 måneder), vil et genudbud blive aktuelt igen medio 2031
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk