Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Udbud af øvrige plastartikler til danske universiteter (AU, AAU, DTU, SDU) samt Fødevarestyrelsen
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøb og Udbud
E-mail: indkob@sdu.dk
Telefon: +45 65509297
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/213213378.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
By: Kgs Lyngby
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: hethj@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
By: Aarhus
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: lole@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
By: Ålborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: anneka@adm.aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aau.dk
By: Glostrup
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: jetra@fvst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fvst.dk
Del II: Genstand
Udbud af øvrige plastartikler til danske universiteter (AU, AAU, DTU, SDU) samt Fødevarestyrelsen
Udbuddet vedrører en Rammeaftale på indkøb og levering af øvrige plastartikler til laboratoriebrug.
Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte universiteternes køb af øvrige plastartikler til laboratorierne. På denne baggrund, vil Rammeaftalen skulle hjælpe Ordregiver med at opnå kvalitetsprodukter til gode priser. Det er derfor afgørende for Ordregiver, at Tilbudsgiverne i deres tilbud fokuserer på at tilbyde gode priser, der modsvarer Ordregivers størrelse i markedet.
Mulighed for op til yderligere 2x12 måneders forlængelse.
Rammeaftalens samlede maksimalværdi er DKK 1.005.000 pr. år. + 15%
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv de seneste tre afsluttede regnskabsår. Tilbudsgiver skal angive egenkapitalen pr. år. de seneste 3 år direkte i ESPD'et. En henvisning til årsregnskaberne er ikke tilstrækkelig.
Minimum 3 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor det udbudte område. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede produkter, hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.
Tilbudsgiver skal angive referencerne direkte i ESPD'et med følgende oplysninger: Beskrivelse af leverancen, navn på kunden, beløb, dato for levering.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk