Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/mariagerfjord-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=153701
Udbyder
Mariagerfjord kommune
EU-udbud på indkøb og levering af Chromebooks til Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Bro Glerup
E-mail: susgl@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
Del II: Genstand
EU-udbud på indkøb og levering af Chromebooks til Mariagerfjord Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering Chromebooks til uddannelsesbrug i Mariagerfjord Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb og levering Chromebooks til uddannelsesbrug i Mariagerfjord Kommune.
Op til 12 måneder.
Den forventede omsætning er ikke bindende for ordregiver. Den samlede maksimale værdi er beregnet ud fra ordregivers anslåede værdi + 50 %. Dvs. den maksimale omsætning på aftalen er 9 mio. kr. I beregningen af den maksimale værdi er der særligt taget højde for usikkerhed om behov efter investeringsstop pga. manglende udtalelse fra Datatilsynet.<br>Såfremt Datatilsynets udtalelse om Google Workspace For Education bevirker, at der træffes beslutning om at der ikke må anvendes Chormebooks hos ordregiver kan denne bringe kontrakten til ophør med øjebliklig virkning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Soliditetsgrad i sidste disponible regnskab
Soliditetsgrad på min. 15% i sidste disponible regnskab
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver kan fremvise mindst to (2) referencer på udførelse af en sammenlignelig opgave udført indenfor de seneste tre (3) år regnet fra tilbudsfristen. Ved sammenlignelig opgave forstår Ordregiver følgende: Levering af en samlet ordre på minimum 500 Chromebooks eller bærbare PC’er til en ordregiver i Danmark. Referenceliste bør indeholde referencen, kontaktperson med navn og telefonnummer, periode for udførelse af opgaven og antal.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver kan fremvise mindst to (2) referencer på udførelse af en sammenlignelig opgave udført indenfor de seneste tre (3) år regnet fra tilbudsfristen. Ved sammenlignelig opgave forstår Ordregiver følgende: Levering af en samlet ordre på minimum 500 Chromebooks eller bærbare PC’er til en ordregiver i Danmark. Referenceliste bør indeholde referencen, kontaktperson med navn og telefonnummer, periode for udførelse af opgaven og antal.
Leverandøren skal forud for underskrift af rammeaftale underskrive Tro- og loveerkæring om russiske forhold (jf. forordning 2022/576), som er vedlagt udbuddet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens §§ 134 a-136, er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende tilbudsgiver fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, skal tilbudsgiver indlevere udfyldt ESPD-dokument via Comdia i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Hvis tilbuddet afgives af et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet indleveres udfyldt ESPD-dokument. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD'et. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af en Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen). For udenlandske tilbudsgivere skal tilsvarende dokumentation fremsendes, jf. E-Certis. Ordregiver forbeholder sig retten til at foretage berigtigelse af manglende oplysninger i ESPD’et og tilbuddet generelt i henhold til udbudslovens § 159, stk. 5.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk