23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 159-504537
Offentliggjort
21.08.2023
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

IT-drift af VeteranAssistenten


Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
CVR-nummer: 16-28-71-80
Postadresse: Lautrupbjerg 1-5
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Mai Bruun Thude
E-mail: fmi-sd-adt18@mil.dk
Telefon: +45 23202472
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmi.dk
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5764b23d-5530-4b41-949f-9faf81132ace/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Forsvar

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT-drift af VeteranAssistenten

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (herefter FMI) forbereder et udbud af en kontrakt vedr. IT-drift af en nyudviklet IT-løsning (VeteranAssistenten). FMI forventer at gennemføre udbuddet efter udbudsloven (lov. nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer) som et offentligt udbud. Som en del af processen for udarbejdelse af udbudsmaterialet, beder FMI derfor om at potentielle interesserede virksomheder deltager i en markedsundersøgelse. FMI gennemfører markedsundersøgelsen og det forventede efterfølgende udbud via Ethics udbudsplatformen (www.ethics.dk), hvorfor FMI beder deltagere om at sende deres besvarelser igennem denne platform. Oprettelse som bruger er gratis. FMI ser gerne, at besvarelser modtages inden d. 29.08.2023, kl. 23:59. Nærværende bekendtgørelse igangsætter ikke selve udbuddet, men er blot en invitation til deltagelse i markedsundersøgelsen. Yderligere information kan læses i markedsundersøgelsesdokumentet (RFI).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se pkt. ll.1.4)

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
22/09/2023

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/08/2023

Send til en kollega

0.048