Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=377021&B=KRFO
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 53383211
Postadresse: Strandgade 100
By: København K
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1401
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Kristensen
E-mail: LarsMansa.Kristensen@krfo.dk
Telefon: +45 72554342
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kriminalforsorgen.dk
Del II: Genstand
Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør
Ordregiver ønsker at anskaffe I alt 250 All-In-One PC’ere med tilhørende kablede tastatur og kablede mus til kunden. Kontrakten omfatter endvidere følgende optioner: Op til 150 stk All-In-One PC’er med tilhørende kablede tastatur og kablede mus. Produkterne er nærmere beskrevet i bilag 1 Kravspecifikation med tilbudte priser. Alle kundens enheder og institutioner er omfattet af kontrakten.
Ordregiver ønsker at anskaffe I alt 250 All-In-One PC’ere med tilhørende kablede tastatur og kablede mus til kunden. Kontrakten omfatter endvidere følgende optioner: Op til 150 stk All-In-One PC’er med tilhørende kablede tastatur og kablede mus. Produkterne er nærmere beskrevet i bilag 1 Kravspecifikation med tilbudte priser. Alle kundens enheder og institutioner er omfattet af kontrakten.
Kontrakten omfatter endvidere følgende optioner: Op til 150 stk All-In-One PC’er med tilhørende kablede tastatur og kablede mus.
I forhold til udbudslovens § 49, stk. 2 har Ordregiver valgt ikke at udbyde særskilte delkontrakter. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske- og markedsmæssige hensyn, vurderet, at det ikke er hensigtsmæssigt at foretage en sådan opdeling, da dette ikke skønnes at give yderligere virksomheder og SMV mulighed for at afgive tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
• En omsætning på minimum 5 mio. DKK i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
• En positiv egenkapital i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
• En gennemsnitlig soliditetsgrad på mindst 20% beregnet på baggrund af de 3 senest afsluttede
regnskabsår.
Mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere mindst to (2)
sammenlignelige referencer. Med sammenlignelig reference menes leverancer til
af All-in-One PC’er/stationære PC’er med flerårig on-site garanti. Hver af
referencernes samlede omfang skal være på minimum 100 stk. All-in-One
PC’er/stationære PC’er med flerårig on-site garanti og PC’erne skal være leveret
inden for de seneste tre (3) år.
Referencelisten skal indeholde beskrivelse af leverancen, kontraktsum og
aftaleperiode. Ordregiver forbeholder sig retten til at indhente kontaktoplysninger
for den konkrete reference, såfremt ordregiver finder det nødvendigt at kontakte
referencen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk