Fakta om udbudet
Udbyder
Vejen Kommune
Kontraktindgåelse på vejadministration- og driftsløsning til Vejen Kommune
Vejen Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29 18 98 38
By: Vejen
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Cansu Yurdaer
E-mail: cayu@vejen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejen.dk
Del II: Genstand
Kontraktindgåelse på vejadministration- og driftsløsning til Vejen Kommune
Vejen Kommune ønsker at anskaffe ét samlet system som kan optage, registrere og integrationer til kommunens eksisterende systemer som Sweco Driftsweb og ArcGis. Kommunens behov samt nærmere beskrivelse kan ses i afsnit II.2.4. Vejen Kommune er, på baggrund af en forudgående markedsanalyse, bekendt med at der kun er én leverandør der kan opfylde kommunens behov. Kommunen har til hensigt at tildele kontrakten til Pluto Technologies ApS ved udgangen af standstill perioden på 10 dage.
Der er foretaget en markedsanalyse og her er Vejen Kommune blevet bekendt med at der kun er én leverandør der kan opfylde kommunens behov. På baggrund af at dette har Ordregiver indhentet tilbud fra én leverandør.
Ordregivers behov er, at kommunen med ét system kan få adgang til følgende:
- tilsyn af belægninger, afmærkninger og skilte
- valide, effektive og forbedrede billeder af veje med en Android Applikation som giver mulighed for løbende registrering
- automatisk genkendelse af skadetyper
- Integration til eksisterende systemer, herunder Sweco Driftweb, ArcGis,
Ovenstående giver kommunen mulighed for at reducere, effektivere og forbedre vores indsats på vejområdet. Vi forventer med ovenstående løsninger, at kunne forebygge skader eller forebygge at de bliver større ved at opdage dem tidligere.
I forbindelse med markedsanalysen har der kun været en fremtrædende leverandør på markedet. Vejen Kommune er ikke bekendt med at der er andre der kan opfylde alle ovenstående behov. Der udarbejdes en profylaksebekendtgørelse for at give leverandører på markedet en klagefrist for at skabe gennemsigtighed omkring tildelingen. Der er 10 dages standstill-frist.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Vejen Kommune ønsker at anskaffe ét samlet system som kan optage, registrere og integrationer til kommunens eksisterende systemer som Sweco Driftsweb og ArcGis. Kommunens behov samt nærmere beskrivelse kan ses i afsnit II.2.4. Vejen Kommune er, på baggrund af en forudgående markedsanalyse hvor der blandt andet har været erfaringsudveksling med andre kommuner, bekendt med at der kun er én leverandør der kan opfylde kommunens behov. Kommunen har til hensigt at tildele kontrakten til Pluto Technologies ApS ved udgangen af standstill perioden på 10 dage.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 39665972
By: København
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
By: Viborg
Land: Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
By: Valby
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk