Fakta om udbudet
Udbyder
MORSØ KOMMUNE
Løn- og personale - Profylaksebekendtgørelse
MORSØ KOMMUNE
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Lund
E-mail: birgitte.lund@morsoe.dk
Telefon: +45 99707000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.morsoe.dk
Del II: Genstand
Løn- og personale - Profylaksebekendtgørelse
Profylaksebekendtgørelse vedrørende tildeling af Løn og personalesystem til Morsø Kommune. Tildeling er sket via SKI rammeaftale 02.19 SaaS-Cloud
Morsø Kommune
Morsø Kommune har behov for et løn og vagtplansystem, som skal være procesorienteret og understøtte forskellige arbejdsprocesser digitalt, herunder at der er være en automatisk løsning til afstemning af lønkonti samt afstemninger mellem økonomi og lønsystemet, således flest mulige manuelle arbejdsgange skæres væk.
Systemet skal sikre, at der bliver færre rutineprægede manuelle arbejdsgange. Systemet skal understøtte, at de økonomiansvarlige får et fuldgyldigt overblik over det lønbudget, de har ansvar for. Når data først er registreret ét sted, skal de være til rådighed i hele organisationen. Systemet skal yderligere kunne anvendes til organisering af personale. Systemet skal kunne understøtte følgende punkter:
Generelle behov:
- Adgangskanaler og standarder,
- Vidensdeling, søgning og samarbejde,
- Rapporter,
- Datasammenhæng til kommunens ledelsesinformation og dataanvendelse
Løn- og personaleadministration overordnet
Afstemninger
Dagpengerefusion
Ferie og barsel
Tjenestemandspension
Afregning af arbejdsgiverudgifter
Decentral indberetning, opfølgning og fraværsadvisering
Vagtplan
Personalemappe
Behov for sammenhæng mellem løn-, personale og vagtplanssystem til økonomisystemet og øvrige systemer
Behovsopgørelsen er udarbejdet på baggrund af Morsø Kommunes saglige og objektive kriterier, der blandt andet har inddraget kommunens arbejdsgange. Behovsopgørelsen er omsat til SKIs FORM/STORM udvælgelsessystem.
<br>
Forlængelse af kontrakten med 2 x 24 måneder
Arkivering: 2 gange i kontraktperioden
Seniorkonsulent: 100 timer
<br>
Udbuddets samlede værdi - pkt. II.1.7 -, forudsætter en kontraktlængde på samlet 10 år
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Tildelingen på Løn og personalesystem til Morsø Kommune er sket som en direkte tildeling, ud fra de angivne retningslinjer på SKI rammeaftale 02.19. hvorfor der ikke kræves en bekendtgørelse på ny.Ordregiver har en række specifikke og konkrete behov, som er gengivet i punktform under pkt. II.2.4.Flere af disse specifikke og konkrete behov er ufravigelige saglige mindstekrav, som Ordregiver er nødt til at få opfyldt, for at kunne udføre sin forvaltningsmæssige opgave. jf. SKI vejledning - Bilag B, pkt. 3.6 - har Ordregiver gjort anvendelse af en teknisk afklaring med potentielle leverandører på SKI 02.19, som kan levere den omtalte service. Se yderligere oplysninger omkring FORM/STORM, Behovsopgørelse og tildeling jf. pkt.:• II 1.4• II 2.4• II 2.14
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ski_kmd@kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddets samlede værdi - pkt. V.2.4 -, er under forudsætning af en kontraktlængde på samlet 10 år. Der er 3 måneders opsigelse for Morsø Kommune
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk