Fakta om udbudet
Udbyder
Rebild Kommune
Profylaksebekendtgørelse på tildeling af SKI 02.19 leveringsaftale på løn- og personalesystem til Rebild Kommune
Rebild Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Malle Grimnitz
E-mail: mgri@rebild.dk
Telefon: +45 99889988
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
Del II: Genstand
Profylaksebekendtgørelse på tildeling af SKI 02.19 leveringsaftale på løn- og personalesystem til Rebild Kommune.
Løn- og personalesystem til Rebild Kommune. Leveringsaftalen indgås iht. de i rammeaftalen SKI 02.19 – Saas-Cloud – retningslinjer. Grundlaget for leverandørvalg, er sket på baggrund af de i SKI rammeaftale 02.19 SaaS-Cloud gældende retningslinier. Serviceområdet er identificeret til: Y60 – Myndighedens Personale og Frivillige. Leverandørvalg er foretaget på baggrund af Rebild Kommunens udarbejdede behovsbeskrivelse og tilhørende krav. Nærmere beskrivelse af tjenesteydelsens art er angivet i pkt II.2.4.;
DK050 - Nordjylland
Rebild Kommune behov for et løn- og personalesystem, som er procesorienteret og understøtter forskellige arbejdsprocesser digitalt, herunder automatisk digital afstemning af lønkonti samt afstemninger mellem økonomi- og lønsystemet, således flest mulige manuelle arbejdsgange skæres væk. Systemet skal sikre, at der bliver færre rutineprægede manuelle arbejdsgange. Systemet skal understøtte, at de økonomiansvarlige får et fuldgyldigt overblik over det lønbudget, de har ansvar for. Når data først er registreret ét sted, skal de være til rådighed i hele organisationen. Systemet skal yderligere kunne anvendes til organisering af personale. Rebild Kommune er en mindre kommune med forholdsvis begrænsede personaleressourcer centralt og decentralt. Der arbejdes derfor kontinuerligt mod optimering, udvikling og digitalisering af arbejdsgange/processer med henblik på at øge kvaliteten og effektiviteten. Der er behov for en effektiv lønsagsbehandling og for tæt integration mellem løn-, personale- og vagtplanssystemet til kommunens økonomisystem og kommunens øvrige systemer. Løn- og personaleadministration overordnetOverordnede servicebehov i punktform (ikke uddybende):Dagpengerefusion Ferie og barselTjenestemandspensionAfregning af arbejdsgiverudgifterDecentral indberetning, opfølgning og fraværsadviseringVagtplanPersonalemappeLedelsestilsynAutomatisk digital afstemning mellem løn- og økonomisystemFælles kontoplanAutomatisk overvågning af drift afvikling til snitflader
Option på 2 x 24 måneders forlængelse
Forkortet behovsbeskrivelse og krav er oplyst i punktform jf. pkt. II.2.4 - Beskrivelse af udbuddet. Den fulde behovsbeskrivelse og krav kan rekvireres hos Rebild Kommune jf. kontaktoplysningerne i pkt. I.1. Udbuddets samlede værdi angivet under pkt. II.1.7 forudsætter en samlet kontraktlængde på 10 år.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Tildelingen foretages på baggrund af allerede EU udbudt SKI Rammeaftale 02.19 Saas-Cloud.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ski_kmd@kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddets samlede kontraktværdi er under forudsætning af en kontraktlængde på i alt 10 år.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk