23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 094-169095
Offentliggjort
18.05.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Helsingør Kommune

Høring af udbudsmateriale vedr. webbaseret e-rekrutteringssystem inkl. annonceringsydelser


Helsingør Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Helsingør Kommune
Stengade 59
3000 Helsingør
DANMARK
Mailadresse: ssp12@helsingor.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://permalink.mercell.com/58716064.aspx

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Høring af udbudsmateriale vedr. webbaseret e-rekrutteringssystem inkl. annonceringsydelser.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK02

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Helsingør Kommune ønsker at indgå en ny rammeaftale om et webbaseret e-rekrutteringssystem, da den nuværende aftale udløber i 2016. Udover at systemet skal kunne håndtere rekrutteringsprocessen, ønsker Helsingør Kommune adgang til et system, som også kan håndtere annoncering i online og trykte medier.
Baggrund for høring:
I forbindelse med udbud af et webbaseret e-rekrutteringssystem inkl. annonceringsydelser, gennemføres en høring af hele udbudsmaterialet for at sikre, at ordregivers efterspørgsel passer til markedet og at potentielle tilbudsgivere ikke udelukkes pga. uhensigtsmæssige krav.
Helsingør Kommune indbyder derfor potentielle tilbudsgivere til en høring af det foreløbige udbudsmateriale.
Potentielle tilbudsgivere bedes senest fredag d. 27.5.2016 inden kl. 13:00 indsende spørgsmål og kommentarer til høringsmaterialet.
Helsingør Kommune opfordrer alle potentielle tilbudsgivere til at indsende kommentarer med særligt fokus på følgende:
Hvis der er forhold i materialet, som betyder, at potentielle tilbudsgivere ikke kan leve op til de stillede krav
Eventuelle uklarheder i materialet
Kommentarer/spørgsmål skal i høringsperioden stilles via Mercell under fanen »Kommunikation«. Helsingør Kommune vil løbende besvare spørgsmål. Svarene bliver offentliggjort via Mercell og kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Tillægsinfo«, som vil være tilgængelig for alle som har vist interesse for høringen. Alle kommentarer, spørgsmål og svar anonymiseres.
I det omfang høringen giver anledning til ændringer i materialet, vil Helsingør Kommune efter høringen foretage disse ændringer.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72200000, 72243000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
27.5.2016
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13.5.2016

Send til en kollega

0.031