Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=374112&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Forhåndsmeddelelse vedr. udbud af digitalt tilsyn
Næstved Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Forhåndsmeddelelse vedr. udbud af digitalt tilsyn
Næstved kommune ønsker en totalløsning til monitorering af borgere og medfølgende software, der muliggør plejepersonalets intelligente udnyttelse af data. Løsningen skal være native kompatibel med Næstved Kommunes eksisterende monitoreringsløsning. Næstved Kommune ønsker en totalløsning som kan udrulles i hele kommunens sundhed- og plejeområde, det forventes at totalløsningen først skal udrulles på plejehjem, og efterfølgende socialområdet samt eventuelt til borgere i eget hjem, hvor det giver mening.
Næstved Kommune forventer at totalløsningen skal udrulles til 500 borgere.
Næstved Kommune forventer at udbuddet bliver offentliggjort i sidste halvdel af 2023, udbuddet vil blive gennemført som et offentligt udbud.
Næstved Kommune
Næstved Kommune ønsker en totalløsning til monitorering af borgere og medfølgende software, der muliggør plejepersonalets intelligente udnyttelse af data.
Løsningen skal være native kompatibel med Næstved Kommunes eksisterende monitoreringsløsning.
Løsningen skal være appbaseret og kunne hentes i Google Play og Apple App Store, samt være kompatibel/skalerbar til både tablets og mobiltelefoner. Løsningen skal benytte computer vision teknologi og være en native integreret “AI sensor-løsning”, der kan supportere personalet i digitale tilsyn, assisteret fald varsling, faldrisiko vurdering, fald diagnosticerings support, søvn- og adfærds-tracking.
Løsningen skal integreres med Kommunens EOJ-system (Nexus), så alle fald registreringer bliver journaliseret på borgerens journal.
Hvis en borger falder, skal det være muligt at se et klip af faldepisoden i medfølgende software, men borgeren skal fremstå pixeleret (anonymiseret). Videoen af faldet skal sikre, at vi behandler borgeren efter det korrekte regime, f.eks. hvis borgeren har slået hovedet under faldet.
Personalets og patienternes anonymitet, skal bevares. Løsningen skal være en edge-computing-enhed, der gør det muligt at al behandling af video-data kan ske lokalt og hurtigt, uden det bliver sendt ud i cloud. Det betyder også, at ingen ser noget af den video, som kameraet ser, med undtagelse af faldepisoder, og løsningen skal omsætte informationen til tekst og animationer.
Løsningen skal håndtere kernemonitoreringsopgaver samt AI-drevet dataindsigt, som understøttes af en dynamisk brugerinterface (SW) og AI-monitorerings enheder (HW).
Løsningen skal kunne integrere data fra andre IoT-løsninger.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk