Fakta om udbudet
Udbyder
Herlev Kommune
Vindere
Leveringsaftale om ERP-system (Personale)
(15.09.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
ERP-system (Personale)
Herlev Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 63640719
Postadresse: Herlev Bygade 90
By: Herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Kontaktperson: Flemming Hansen
E-mail: HK55724@herlev.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.herlev.dk
Del II: Genstand
ERP-system (Personale)
Herlev Kommune skal anskaffe et ERP-system (Personale) med det formål, at de relevante dele af Herlev Kommunes forvaltninger med HR- og lønadministration får IT-understøttelse af relevante opgaver.
Herlev Kommune
Tildelingen er foretaget på SKI rammeaftale 02.19.
Der er tildelt på ydelsesområde 60 - Myndighedens personale og frivillige. Herlev Kommune har afdækket sit behov i de relevante forvaltninger og, på baggrund af disse undersøgelser, foretaget en behovsopgørelse i henhold til aftalen, baseret på aftalens FORM- og STORM-hierarki.
Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering.
Standardoptioner på arkivering og aflevering af data til Danmarks Statistik.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Der er tale om en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 Software as a Service. Tildeling er sket i henhold til rammeaftalens regulering heraf.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Finder ikke anvendelse
Land: Danmark
Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse med henblik på forudgående gennemsigtighed træder en frivillig standstill-periode på 10 dage i kraft jf. § 4, stk. 1 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016). Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lovens § 7, stk. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk