Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord kommune
Direkte tildeling på SKI02.19 - Økonomisystem
Mariagerfjord kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Kynde
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
Del II: Genstand
Direkte tildeling på SKI02.19 - Økonomisystem
Økonomi-løsning til Mariagerfjord Kommune.Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen SKI 02.19 – Saas-Cloud – retningslinjer.Grundlaget for leverandørvalg, er sket på baggrund af nedennævnte:• SKI FORM/STORM udvælgelsessystem• SKI Vejledning på 02.19• Leverandørernes materiale fra www.ski.dk• behovsopgørelse som oplyst i punktform under pkt. II.2.4• Værktøjer på www.ski.dk<br>Serviceområdet:• Y67 – Myndighedens økonomiHovedområde:• ØkonomiOpgaveområde: - Finansiel controlling - Investering - Kasse og likviditet - Kontoafstemning og omkontering - Kontraktforvaltning, udbud og outsourcing - Kreditor- og debitoradministration - Låneadministration - Myndighedsbudgettering - Regnskab - Økonomisk orientering - Økonomiske autorisationer og bemyndigelser - ØkonomisupportForvaltningsopgave:• Rådgivning og vejledning om økonomi og regnskabNærmere beskrivelse til tjenesteydelsens art, er gengivet i pkt. II.2.4
Mariagerfjord Kommune har brug for et økonomi-system, som effektivt kan understøtte behovet for udarbejdelse af budgetter og den løbende opfølgning på budgetoverholdelsen samt give et overblik over det forventede regnskab. Kommunen har behov for at udarbejde budgetter, der kan anvendes til styring i forhold til det politiske niveau samt i forhold til de administrative behov på forskellige niveauer. Lederne skal gives et godt redskab for at foretage deres løbende/månedlige økonomistyring direkte i økonomisystemet.
Systemet skal understøtte udvikling af arbejdsgange både decentralt og centralt til at være mindre manuelle og mere systemunderstøttede for derved at øge effektiviteten og kvaliteten.
Systemet skal kunne understøtte følgende punkter:
• arbejde med budgetter
• kontoplan
• effektiv bilagsbehandling
• workflow
• håndtering af ind- og udbetalinger
• styre anlægsprojekter
• App til Tidsregistrering
• effektiv styring af entreprenørområde
• Rapportering
• Årsregnskab
• likviditet opgjort efter kassekreditreglen
• ledelsestilsyn
• debitor-relaterede
• indberetninger til SKAT
• leverandøren er ISO27001 certificeret
• opkrævning af lån
Jf. SKI 02.19 er der mulighed for at forlænge aftalen med 2 x 24 måneder
Minimumskrav omkring behovsopgørelse til Mariagerfjord Kommunes kommende Økonomi-system, er oplyst i punktform jf. pkt. II.2.4 - Beskrivelse af udbuddet.Detaljeret beskrivelse af oplistet minimumskrav jf. pkt. - II 2.4 -, kan rekvireres hos Mariagerfjord Kommune - mail: indkob@mariagerfjord.dkUdbuddets samlede værdi - pkt. II.1.7 -, forudsætter en kontraktlængde på samlet 10 år.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Tildeling sker på baggrund af rammeaftale udarbejdet af indkøbscentral (SKI).
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Økonomisystem til Mariagerfjord Kommune
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ski_kmd@kmd.dk
Internetadresse: http://www.kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddets samlede værdi - pkt. V.2.4 -, er under forudsætning af en kontraktlængde på samlet 10 år.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk