Fakta om udbudet
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
(09.05.2016)
Sweco Danmark A/S
Granskoven 8
2600 Glostrup
Elektronisk webGIS løsning til Tønder Kommune, som er indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP Cloud og Cloud-SaaS Services
(04.06.2016)
Sweco Danmark A/S
Granskoven 8
2600 Glostrup
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
Tønder Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Kongevej 57
Tønder
6270
DANMARK
Telefon: +45 929379
E-mail: bvl1@toender.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter en Web-GIS-løsning til Tønder Kommune.
Tønder Kommune.
Tønder Kommune ønsker en webGIS løsning (geografisk informations system), der kan bruges til at søge data, præsentere data, kort- og register information, foretage analyser og producere/digitalisere data i en browser. Løsningen skal kunne bruges i sags- og myndighedsafdelingen samt som information til offentligheden.
Mulighed for forlængelse af kontrakten med 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den oplyste leverandør på SKI 02.19. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-Saas services angivne retningslinjer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
WebGIS løsning til Tønder Kommune. Leveringsaftalen indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
48233511
Granskoven 8
Glostrup
2600
DANMARK
Telefon: +45 43486241
E-mail: kristian.rasmussen@swecodanmark.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse:http://www.sweco.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 33307621
E-mail: klfu@klfu.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet
eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en
udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i
Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en
klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives
til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens §
6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der
begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk