Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord kommune
Direkte tildeling på SKI02.19 - Lønsystem
Mariagerfjord kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Kynde
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
Del II: Genstand
Direkte tildeling på SKI02.19 - Lønsystem
Personale- og lønsystem til Mariagerfjord Kommune.Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen SKI 02.19 – Saas-Cloud – retningslinjer.Grundlaget for leverandørvalg, er sket på baggrund af nedennævnte:• SKI FORM/STORM udvælgelsessystem• SKI Vejledning på 02.19• Leverandørernes materiale fra www.ski.dk• behovsopgørelse som oplyst i punktform under pkt. II.2.4• Teknisk afklaring• Værktøjer på www.ski.dkServiceområdet:• Y60 – Myndighedens personale og frivilligeHovedområder:• Personale• LønOpgaveområder:• Ansættelse og fratrædelse• Løntillæg, honorarer og personalegoder• Personalets ferie og fravær• Arbejdstidstilrettelæggelse• Lønindrapportering• Lønkørsel og lønudbetaling• Lønadministration vedrørende variabler ydelser• Lønrefusion• Lønadministration vedrørende fratrædelser• Lønstyring• Afstemning og overførsel af lønposter Nærmere beskrivelse til tjenesteydelsens art, er gengivet i pkt. II.2.4
Systemet skal være procesorienteret og understøtte forskellige arbejdsprocesser digitalt så flest mulige manuelle arbejdsprocesser skæres væk. Systemet skal sikre, at der bliver færre rutineprægede manuelle arbejdsgange. Systemet skal understøtte, at de økonomiansvarlige får et fuldgyldigt overblik over det lønbudget, de har ansvar for. Når data først er registreret ét sted, er de straks være til rådighed i hele organisationen.Systemet skal kunne understøtte følgende punkter: • effektiv og fleksibel lønproduktion• løbende lønkontrol• fratrædelse• refusionsskemaer• effektivt planlægningssystem• automatisk afstemning mellem lønsystem og økonomisystem• flextidsregistrering
Jf. SKI 02.19 er der mulighed for at forlænge aftalen med 2 x 24 måneder
Minimumskrav omkring behovsopgørelse til Mariagerfjord Kommunes kommende Personale- og lønsystem, er oplyst i punktform jf. pkt. II.2.4 - Beskrivelse af udbuddet.Detaljeret beskrivelse af oplistet minimumskrav jf. pkt. - II 2.4 -, kan rekvireres hos Mariagerfjord Kommune - mail: Indkob@mariagerfjord.dk
Udbuddets samlede værdi - pkt. II.1.7 -, forudsætter en kontraktlængde på samlet 10 år
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Direkte tildeling på baggrund af rammeaftale udarbejdet af indkøbscentral (SKI).
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Personale- og lønsystem til Mariagerfjord Kommune
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ski_kmd@kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk