23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 120-381296
Offentliggjort
26.06.2023
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør


Direktoratet for Kriminalforsorgen

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Direktoratet for Kriminalforsorgen
CVR-nummer: 53383211
Postadresse: Strandgade 100
By: København K
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1401
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Kristensen
E-mail: LarsMansa.Kristensen@krfo.dk
Telefon: +45 72554342
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kriminalforsorgen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/372059
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/Documents/Folder/265296
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør

Sagsnr.: 23-15-0460
II.1.2) Hoved-CPV-kode
30200000 Edb-maskiner og -artikler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kriminalforsorgen forventer at udbyde en kontrakt på indkøb af All-In-One PC’er inkl. strømforsyning samt tilhørende kablede mus og tastaturer. All-In-One PC’erne skal anvendes til undervisnings- og læringsformål i Kriminalforsorgens fænglser og/eller arrester.

Udbuddet forventes offentliggjort ultimo juli 2023 med tilbudsfrist medio august 2023.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30213300 Stationære pc'er
30237100 Dele til computere
30237200 Tilbehør til datamater
30237410 Computermus
30237460 Tastaturer til datamater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Med dette udbud ønsker Kriminalforsorgen, at anskaffe en mængde All-In-One PC’er inkl. strømforsyning samt tilhørende kablede mus og tastaturer som erstatning for de nuværende PC-klienter. All-in-One PC’erne skal anvendes til undervisnings- og læringsformål i Kriminalforsorgens fænglser og/eller arrester

Med en Alt-I-En (AIO) computer eller alt-i-en PC menes der en stationær personlig computer, der integrerer systemets interne komponenter i samme kabinet som skærmen. Det vil sige en samlet enhed, der både indeholder skærm, computer, højttaler(e), mikrofon og webcam. Alt-I-En computeren er desuden kendetegnet ved ikke at være mobil, idet den udelukkende er funktionsdygtig via tilkobling af en strømforsyning.

Det forventede omfang af anskaffelsen vil være omkring 250 stk. AIO PC’er med en option på op til 150 stk. AIO PC’er inkl kablet mus og tastatur.

I dag anvender Kriminalforsorgen tynde PC klienter, der er mellem 5-10 år gamle. Disse PC klienter bliver bortskaffet i takt med anskaffelse og udrulning af nye PC klienter, for at opnå en mere sikker og stabil løsning.

Således er det sigtet med anskaffelse af AIO PC’er at kunne tilbyde indsatte i fænglser og/eller arrester en tidssvarende, sikker og stabil løsning for læring og dannelse via digitale kanaler.

Vindende tilbudsgiver skal levere et eksemplar af den tilbudte All-In-One PC umiddelbart efter kontraktunderskrift. Dernæst ønskes leverancen af de 250 AIO PC’er inkl kablede mus og kablede tastaturer leveret forventeligt ultimo september. Ordregivers ønsker til en leveranceplan, vil indgå i det endelige udbudsmateriale.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver ønsker en option på forventet op til 150 stk All-In-One PC’er.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
27/07/2023

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/06/2023

Send til en kollega

0.047