Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/Documents/Folder/265296
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 53383211
Postadresse: Strandgade 100
By: København K
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1401
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Kristensen
E-mail: LarsMansa.Kristensen@krfo.dk
Telefon: +45 72554342
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kriminalforsorgen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/372059
Del II: Genstand
Udbud vedr. AIO (All-in-One) PC'er med tilbehør
Kriminalforsorgen forventer at udbyde en kontrakt på indkøb af All-In-One PC’er inkl. strømforsyning samt tilhørende kablede mus og tastaturer. All-In-One PC’erne skal anvendes til undervisnings- og læringsformål i Kriminalforsorgens fænglser og/eller arrester.
Udbuddet forventes offentliggjort ultimo juli 2023 med tilbudsfrist medio august 2023.
Med dette udbud ønsker Kriminalforsorgen, at anskaffe en mængde All-In-One PC’er inkl. strømforsyning samt tilhørende kablede mus og tastaturer som erstatning for de nuværende PC-klienter. All-in-One PC’erne skal anvendes til undervisnings- og læringsformål i Kriminalforsorgens fænglser og/eller arrester
Med en Alt-I-En (AIO) computer eller alt-i-en PC menes der en stationær personlig computer, der integrerer systemets interne komponenter i samme kabinet som skærmen. Det vil sige en samlet enhed, der både indeholder skærm, computer, højttaler(e), mikrofon og webcam. Alt-I-En computeren er desuden kendetegnet ved ikke at være mobil, idet den udelukkende er funktionsdygtig via tilkobling af en strømforsyning.
Det forventede omfang af anskaffelsen vil være omkring 250 stk. AIO PC’er med en option på op til 150 stk. AIO PC’er inkl kablet mus og tastatur.
I dag anvender Kriminalforsorgen tynde PC klienter, der er mellem 5-10 år gamle. Disse PC klienter bliver bortskaffet i takt med anskaffelse og udrulning af nye PC klienter, for at opnå en mere sikker og stabil løsning.
Således er det sigtet med anskaffelse af AIO PC’er at kunne tilbyde indsatte i fænglser og/eller arrester en tidssvarende, sikker og stabil løsning for læring og dannelse via digitale kanaler.
Vindende tilbudsgiver skal levere et eksemplar af den tilbudte All-In-One PC umiddelbart efter kontraktunderskrift. Dernæst ønskes leverancen af de 250 AIO PC’er inkl kablede mus og kablede tastaturer leveret forventeligt ultimo september. Ordregivers ønsker til en leveranceplan, vil indgå i det endelige udbudsmateriale.
Ordregiver ønsker en option på forventet op til 150 stk All-In-One PC’er.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk