Fakta om udbudet
Udbyder
Evida CO2 A/S
Indgåelse af kontrakt om Markeds- og Billingsystem (Faktureringssystem)
Evida CO2 A/S
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 43558641
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Elisabeth Hansen
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.evida.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://tender.konnect.dk/invite/815
Del II: Genstand
Indgåelse af kontrakt om Markeds- og Billingsystem (Faktureringssystem)
Evida skal anskaffe et nyt markeds- og billingsystem til brug for administration af forbrugsafregninger, kommunikation med kunder og leverandører mv. til opfyldelse af Evidas forpligtelser som forsyningsvirksomhed.
Tildelingen er foretaget på SKI rammeaftale 02.19.01
Der er tildelt på ydelsesområde 56 - Energi og vandforsyning
Ordregiver har efter en bred intern proces afdækket behovet hos Evida og på baggrund af disse undersøgelser foretaget en behovsopgørelse i henhold til aftalen, baseret på aftalens FORM- og STORM hierarki.
Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering.
Systemet anskaffes af Evida Syd A/S, Evida Nord A/S, Evida Fyn A/S, Evida Service A/S, Dansk Gasteknisk Center A/S og Evida CO2 A/S i fællesskab og angivelserne i nærværende bekendtgørelse er således for den samlede aftale.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Der er tale om en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 Software as a Service. Tildeling er sket henhold til rammeaftalens regulering heraf.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 84667811
By: Ballerup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Finder ikke anvendelse
Land: Danmark
Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse med henblik på forudgående gennemsigtighed træder en frivillig standstill-periode på 10 dage i kraft jf. § 4, stk. 1 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016). Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lovens § 7, stk. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk