Fakta om udbudet
Udbyder
Fredericia Kommune
Vindere
(06.05.2016)
Edora A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Kongens Lyngby
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
Fredericia Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Gothersgade 20
Fredericia
7000
DANMARK
Kontaktperson: Jeppe Pehrson
Telefon: +45 22417508
E-mail: jeppe.pehrson@fredericia.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fredericia.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
Leveringsaftalen omfatter køb af booking- og kø system.
Fredericia Kommune.
Leveringsaftale om levering af IT-system til understøttelse af automatisering af de arbejdsprocesser, der i dag findes omkring håndtering af ressourceplanlægning, mødeafholdelse, indkaldelser, digitalt check-in mv. Løsningen indeholder en selvbetjeningsdel, som giver borgere mulighed for selv at booke, ombooke eller aflyse en tid til samtale i kommunen via kommunens hjemmeside. Løsningen kan desuden håndtere kommunikationen med borgeren og sagsbehandlere og andre mødeparter i form af SMS, e-mail, e-Boks, fjernprint og facilitering af videomøder.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Direkte tildeling er sket via SKI Rammeaftale 02.19 iht. det af SKI opstillede paradigme.
Kun 1 leverandør er fundet egnet til at kunne opfylde de behov som er opstillet af Fredericia Kommune.
Der afholdes 10 dages frivillig standstill-periode inden der vil blive indgået kontrakt med Edora A/S, regnet fra dagen for indsendelse af denne bekendtgørelse.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
27518184
Nørgaardsvej 32
Kongens Lyngby
2800
DANMARK
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet
eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en
udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i
Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en
klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives
til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens §
6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der
begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk