Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune — Børne- og Ungeforvaltningen
Opdateringer
Hver tilbudsgiver kan alene indsende 1 tilbud. Såfremt samme juridiske enhed
selv indgiver eget tilbud, men samtidig indgår som deltager i en sammenslutning af økonomiske aktører, der
byder, skal tilbudsgiverne
sikre, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de
forskellige tilbudsgivers tilbud.
Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af økonomiske aktører, jf. pkt. 5.2.4 i ESPD, eller hvis tilbudsgiver
baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, jf. pkt. 5.2.5 i ESPD, så skal der vedlægges et
særskilt fælles europæisk udbudsdokument, ESPD, for hver økonomisk aktør.
Der vil i udbudsmaterialet blive stillet krav om overholdelse af Københavns Kommunes sociale klausuler. Disse
vil fremgå af udbudsmaterialet.
Udbud af Ungevejledningssystem
Københavns Kommune — Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
DANMARK
E-mail: maja.lund@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58266549.aspx
Del II: Genstand
Udbud af Ungevejledningssystem.
Udbud af et standard ungevejledningssystem. Leverancen omfatter etablering, vedligeholdelse, uddannelse, drift, teknisk support samt anvendelsessupport.
Overordnet beskrivelse af opgaven: Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på et standard Ungevejledningssystem til Københavns Kommunes UU center (UUkbh). Standardsystem Københavns Kommune (KK) ønsker et administrativt it-system, som i sine grundlæggende egenskaber er et standardsystem indenfor Ungevejledningsområdet, men også et standardsystem som har nødvendige tilpasninger ift. Ungdommens Uddannelses vejledning i København (UUkbh). UUkbh's organisering, ansvars- og opgaveområder sætter særlige krav til it-understøttelse jf. Bilag 2 — Kravspecifikation, som ønskes opfyldt i Leverandørens tilbudte system. Standard systemet skal understøtte UUkbh's opgaver med vejledning af unge indenfor såvel Ungevejlednings-, EGU- , STU- og Praktikformidlingsområdet og systemets it-understøttelse for disse områder, skal funktionelt og datamæssigt, være samlet og integreret i et og samme system. UUkbh's opgaver omfatter blandt andet registrering, styring og dokumentation af de unges vejledningsaktiviteter. Systemet skal, udover at omfatte en fuld integreret praktikformidlingsfunktionalitet, være integreret med UUkbh's nuværende Brobygningssystem fra virksomheden UNO-IT. Brugere Standard systemet skal primært anvendes af Vejledere ansat i UUkbh, men også af udvalgte Vejledere ansat i KK's Ungdomsskole. Udvalgte administrative medarbejdere ansat i KK's Børne- og Ungdomsforvaltning med ansvars- og opgavetilknytning til UUkbh skal ligeledes anvende systemet, ikke som egentlige Vejledere, men med mulighed for at udføre tilsyn, opfølgning og almindelig forespørgsel i systemet. UUkbh har samarbejde med andre forvaltninger (især Beskæftigelsesforvaltningens jobcentre samt Socialforvaltningens centre for social rådgivning) og skal kunne dele oplysninger om de unge med disse. Medarbejdere herfra skal have mulighed for at anvende systemet, ikke som vejledere, men med mulighed for at forespørge på udvalgte informationer om den unge samt have mulighed for at registrere informationer, som skal kommunikeres fra disse forvaltninger til Vejlederne. Øvrige brugere af systemet er de unge selv samt deres forældre. De unge og deres forældre skal kunne anvende systemet til at aflæse informationer, finde den unges vejleder samt have mulighed for at registrere informationer i systemet og derved indsende oplysninger til Vejlederne. Partnerskab Københavns Kommune (KK) ønsker en aftale med en leverandør som kan indgå i et samarbejdende »partnerskab« med Københavns Kommune (KK). Et partnerskab, hvor Leverandøren, sammen med KK, har lyst og vilje til, ikke kun, at videreudvikle og tilpasse sit standardsystem indenfor det faglige Vejledningsområde herunder de lovgivnings- og myndighedsmæssige rammer, men også har lyst og vilje til at udvikle og tilpasse systemet, så det understøtter KK's forretningsmæssige behov. KK's forretningsmæssige behov kan favne bredt indenfor såvel Ungevejlednings-, EGU- , STU- og Praktikformidlingsområdet og dækker blandt andet, at manuelle forretningsgange, hvori indgår såvel interne som eksterne interessenter, kan omlægges til elektroniske forretningsgange og it-understøttes i leverandørens tilbudte system.
Optioner til forlængelse på 2 x 1 år.
Optioner fremgår af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Hver tilbudsgiver kan alene indsende 1 tilbud. Såfremt samme juridiske enhed
selv indgiver eget tilbud, men samtidig indgår som deltager i en sammenslutning af økonomiske aktører, der
byder, skal tilbudsgiverne
sikre, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de
forskellige tilbudsgivers tilbud.
Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af økonomiske aktører, jf. pkt. 5.2.4 i ESPD, eller hvis tilbudsgiver
baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, jf. pkt. 5.2.5 i ESPD, så skal der vedlægges et
særskilt fælles europæisk udbudsdokument, ESPD, for hver økonomisk aktør.
Der vil i udbudsmaterialet blive stillet krav om overholdelse af Københavns Kommunes sociale klausuler. Disse
vil fremgå af udbudsmaterialet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk