Fakta om udbudet
Udbyder
Glostrup Kommune
Vindere
Indgåelse af kontrakt om jobcentersystem
(07.07.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Indgåelse af kontrakt om jobcentersystem
Glostrup Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Piotr Christensen
E-mail: piotr.christensen@glostrup.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.glostrup.dk/
Del II: Genstand
Indgåelse af kontrakt om jobcentersystem
Glostrup Kommune skal anskaffe et Jobcentersystem med det formål, at de relevante dele af Glostrup Kommunes forvaltninger indenfor Jobcenterets forvaltningsområde får IT-understøttelse af relevante opgaver.
Glostrup Kommune
Tildelingen er foretaget på SKI rammeaftale 02.19.
Der er tildelt på ydelsesområde 14, Arbejdsmarked.
Ordregiver har efter en intern proces afdækket behovet i de relevante centre, og på baggrund af disse undersøgelser foretaget en behovsopgørelse i henhold til aftalen, baseret på aftalens FORM- og STORM-hierarki.
Tildelingen er foretaget i henhold til retningslinjerne herfor.
Standardoptioner på arkivering og aflevering af data til Danmarks Statistik.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Der er tale om en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 Software as a Service. Tildeling er sket henhold til rammeaftalens regulering heraf.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Finder ikke anvendelse
Land: Danmark
Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse med henblik på forudgående gennemsigtighed træder en frivillig standstill-periode på 10 dage i kraft jf. § 4, stk. 1 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016). Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lovens § 7, stk. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk