Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/06744526-cebd-4c9e-937e-80b9e489dc76/publicMaterial
Udbyder
Rudersdal Kommune
Vindere
(13.10.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup
Rudersdal Kommune - Udbud af pladsanvisningssystem - Sagsnr.: 301503
Rudersdal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188378
Postadresse: Øverødvej 2
By: Holte
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2840
Land: Danmark
Kontaktperson: Stephan Normann Østergaard
E-mail: sno@publicure.dk
Telefon: +45 28690356
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rudersdal.dk/
Del II: Genstand
Rudersdal Kommune - Udbud af pladsanvisningssystem - Sagsnr.: 301503
Udbuddet vedrører levering af et pladsanvisningssystem til Rudersdal Kommune.
Rudersdal Kommune
Udbuddet vedrører levering af et pladsanvisningssystem til Rudersdal Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer:
- Implementering af pladsanvisningssystem
- Initialuddannelse
- Drift og vedligehold
- Helpdesk og support
Kontrakten kan af Rudersdal Kommune forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
1). Kontrakten kan forlængelse af Rudersdal Kommune forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
2). Option om arkiveringsversion med bevaringsdata.
3). Option om Systemets aflevering af relevant data igennem den fælles kommunale infrastruktur.
4). Option om Systemets aflevering af statistik til Danmarks Statistik
5). Option om Leverandørens restore af data baseret på tidligere foretaget backup.
6). Option om Leverandørens ophørsbistand
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De pligtmæssige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder anvendelse.
Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudslovens §§ 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
Omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Mindste 3 referencer om levering af pladsanvisningssystem.
En liste over ansøgers betydeligste leveringer af pladsanvisningssystemer der er leveret inden for de seneste 3 år med angivelse af:
1. Kontraktens værdi
2. Kontraktsperioden
3. Modtageren af pladsanvisningssystemet
Ved "betydeligste leveringer" forestås leverancer af pladsanvisningssystemer, som i relation til økonomisk værdi og modtagerens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: senest 8 år efter indgåelsen af den udbudte kontrakt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk