Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a8d7865c-3259-4b3b-a045-ad1909f08ccc/publicMaterial
Udbyder
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
AV-udstyr (2024)
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: Pakkerivej 6
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Taarnehøj
E-mail: st@ski.dk
Telefon: +45 51723155
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.ski.dk
Del II: Genstand
AV-udstyr (2024)
SKI har i sinde at udbyde Rammeaftale 50.70 om levering af AV-udstyr. Rammeaftalen omfatter produkter til såvel skole og institutioner som til mødefaciliteter og anden brug i administrationen. Rammeaftalen er en forpligtende aftale for staten og kommuner. Aftalen udbydes i tæt samarbejde med Kommunernes Landsforening på vegne af kommunerne og SKI's øvrige kunder, der forud for udbuddet tilslutter og forpligter sig til at anvende rammeaftalen. Når udbuddet offentliggøres, vil det heraf fremgå, hvilke kommuner og øvrige kunder der har forpligtet sig til at anvende rammeaftalen samt omfanget heraf. Tilslutningsperioden for kunderne forventes at finde sted i august 2023.
Sortimentet forventes at være disse overordnede produktområder:
Projektorer
Skærme
Interaktive display
Lydudstyr
Online videomøder
Lærreder
Tilknyttede ydelser (beslag, kabler, tilbehør, rådgivning, installation, mv.)
Der er tale om et offentligt udbud af en aftale med en enkelt leverandør. Der forventes ingen delaftaler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende forhåndsmeddelelse har til formål dels at kunne forkorte fristen for modtagelse af bud, hvis dette måtte vurderes nødvendigt, og dels at indkalde til teknisk dialog.
Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle tilbudsgivere og andre relevante markedsaktører lejlighed til at komme med input til det foreløbige udkast til udbudsmaterialet.
Dialogen finder sted i perioden fra den 30.05.2023 og løber frem til den 14.06.2023 kl. 23:59. via Ethics.dk, hvor relevante dele af det foreløbige udbudsmateriale også vil være tilgængeligt. Her vil det også være beskrevet, hvordan SKI ønsker at modtage potentielle tilbudsgiveres og markedsaktørers spørgsmål og kommentarer til materialet.
SKI skal opfordre potentielle tilbudsgivere og markedsaktører til at kommentere på de tilgængelige dele af materialet, idet leverandørerne på dette tidspunkt har mulighed for at påvirke udbuddets indhold. For yderligere oplysninger kan der henvises til www.ski.dk, hvor der løbende vil blive orienteret om vigtige forhold og datoer vedrørende udbuddet, herunder den tekniske dialog.
SKI er ikke forpligtet til at imødekomme de indkomne kommentarer m.v. til udbudsmaterialet. SKI vil dog vurdere hensigtsmæssigheden af alle indkomne kommentarer og ændringsforslag, herunder de juridiske og kommercielle konsekvenser ved at indarbejde dem i udbudsmaterialet. SKI vil alene besvare indkomne kommentarer, ændringsforslag, spørgsmål m.v. til udbudsmaterialet i begrænset omfang.
Høringsfasen har alene til formål at give SKI input til udkastet til udbudsmaterialet m.v. for at sikre, at den kommende kontrakt bliver udformet på en kommercielt fornuftig måde, som afspejler kundernes behov og markedet i øvrigt. SKI forbeholder sig dog adgang til at henvende sig til potentielle tilbudsgivere for nærmere uddybning af deres kommentarer og ændringsforslag.
Potentielle tilbudsgivere skal være opmærksomme på, at de ved kommentering af udkastet til udbudsmaterialet accepterer, at SKI kan anvende alle indkomne oplysninger i det endelige udbudsmateriale eller på anden vis kan offentliggøre det i anonymiseret form. SKI skal derfor opfordre til ikke at sende fortrolige oplysninger. Alle oplysninger og materialer både i denne meddelelse og i Ethics, hvor den tekniske dialog afvikles, er udtryk for SKI's foreløbige udkast. SKI forbeholder sig således ret til at foretage ændringer i alle oplysninger og materialer i det endelige udbudsmateriale bl.a. på baggrund af den tekniske dialog. Det er ikke en forudsætning for efterfølgende at kunne deltage i udbuddet, at man deltager i den tekniske dialog.
Interesserede leverandører kan finde yderligere information om den tekniske dialog her: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a8d7865c-3259-4b3b-a045-ad1909f08ccc/homepage.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk