Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364421&B=VESTFOR
Udbyder
I/S Vestforbrænding og datterselskaber
Vindere
Udbud - Skure, moduler, letvogne og containere
(25.07.2023)
LOXAM A/S
Fabriksparken 30
2600 Glostrup
Udbud - Leje af skure, moduler, letvogne og containere
I/S Vestforbrænding og datterselskaber
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10866111
Postadresse: Ejby Mosevej 219
By: Glostrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Claire Schmidt
E-mail: CSCH@vestfor.dk
Telefon: +45 21490104
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
Del II: Genstand
Udbud - Leje af skure, moduler, letvogne og containere
Udbuddet vedrører leje af skure, moduler, letvogne og containere til I/S Vestforbrænding.
Nærværende udbud er et genudbud af Leje af materiel, Delaftale 1 – Skure, moduler, letvogne og containere, som er offentliggjort i Den Europæiske Unions Tidende ved udbudsbekendtgørelse nr. 2023/S 058-171421.
I/S Vestforbrænding
Udbuddet vedrører leje af skure, moduler, letvogne og containere til I/S Vestforbrænding.
Nærværende udbud er et genudbud af Leje af materiel, Delaftale 1 – Skure, moduler, letvogne og containere, som er offentliggjort i Den Europæiske Unions Tidende ved udbudsbekendtgørelse nr. 2023/S 058-171421.
Aftalen kan forlænges med 4 x 12 måneder.
Rammeaftalens maksimale økonomiske værdi, inklusiv forlængelser på 4 x 12 måneder er fastsat til 12.000.000 DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som minimum have en positiv egenkapital for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal som minimum angive 3 referencer, som dokumenterer, at Tilbudsgiver har erfaring med at håndtere opgaver af tilsvarende kompleksitet som den udbudte opgave.
Hver reference må ikke være mere end 3 år gammel, og skal som minimum indeholde:
o Beskrivelse
o Beløb
o Startdato
o Slutdato
o Kunde
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i §§ 134a-136 i udbudsloven, jf. bkg. 1078 af 29.06.2022, § 11 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 2, jf. bkg. 1078 af 29.06.2022, § 11. Der
gøres i den forbindelse opmærksom på, at udbudslovens § 134 a omfatter en rent national udelukkelsesgrund.
I forbindelse med udfyldelse af ESPD’et, skal det oplyses med ”Ja” eller ”Nej” i Del III, afsnit D, om den økonomiske aktør er omfattet af udelukkelsesgrunden. Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, vil ansøger blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren, medmindre ansøger inden for en
passende frist kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgivers pålidelighed (”selfcleaning”), jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere
om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2,
stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den
Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra
dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de
berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af
konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet
en begrundelse for beslutningen.
3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter
den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller
udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.
VI.4.4)
udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt
underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er
indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er
indgivet i standstill- perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende
virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud