Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364132&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Multifunktionsmaskiner og service, support og vedligeholdelse
(07.08.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Multifunktionsmaskiner og service, support og vedligeholdelse
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Ahm
E-mail: thahm@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93569240
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Multifunktionsmaskiner og service, support og vedligeholdelse
Udbud af multifunktionsmaskiner og tonere. Service, support og vedligeholdelse af nye og eksisterende multifunktionsmaskiner samt printere. Dertil løbende tjenesteydelser og software vedligeholdelse af SafeCom i Regions Sjællands IT-miljø.
Sjælland
Kontrakten vedrører indkøb af multifunktionsmaskiner og tonere. Service, support og vedligeholdelse af nye og eksisterende multifunktionsmaskiner samt printere. Dertil løbende tjenesteydelser og software vedligeholdelse af SafeCom i Regions Sjællands IT-miljø i 2 år med mulighed for forlængelse i 2x1 år.
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud af en rammeaftale.
Ordregiver tildeler rammeaftalen til den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
2x12 måneder
Optioner på toner til MFP
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For at blive erklæret egnet, skal Tilbudsgiver opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
- Tilbudsgiver skal oplyse den samlede gennemsnitlige årsomsætning i de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår.
Gennemsnitlig omsætning: Det er et minimumskrav, at den gennemsnitlige årsomsætning, dvs. nettoomsætning, i de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 10.000.000 danske kroner.
For at blive erklæret egnet, skal Tilbudsgiver opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen:
• Tilbudsgiver skal anføre tre (3) forskellige leverancer, som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
• Referencerne bedes indeholde:
• Angivelse af Kunden
• Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder varekøb, service- og supportaftale, vedligeholdelse og tjenesteydelser.
• Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt).
• Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
• Årlig kontraktværdi
For rammeaftaler angives det estimerede årlige kontraktværdi.
Tilbudsgiver skal have minimum tre (3) sammenlignelige leverancer.
En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i størrelse, indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Miljø (punkt 6.3 i udkast til Kontrakt): Leverandøren skal aktivt medvirke til fortsatte forbedringer af miljø, teknologi og økonomi i forbindelse med Kontrakten.
Socialt ansvar (punkt 19 i udkast til Kontrakt) Leverandøren skal i forbindelse med gennemførelsen af Kontrakten respektere og overholde nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, det vil sige:
FN’s deklaration om menneskerettigheder
ILO’s deklaration om arbejdstagerrettigheder
Rio-deklarationen om miljø og udvikling
FN’s konvention mod korruption
Embargo (punkt 5.1 i udkast til Kontrakt) Leverandøren er forpligtet til at sikre, at Kontraktens gennemførelse til enhver tid ikke indebærer en overtrædelse af sanktioner, eksportkontrolregler, embargoer og lignende, herunder men ikke begrænset til EU-forordning 833/2014 som senest ændret ved EU-forordning 576/2022, artikel 1, nr. 23) og eventuelle senere ændringer.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være offentlig åbning af tilbud.
Der vil ikke være offentlig åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
03.05.2027
Anslået værdi er 17.500.000 DKK - Maksimalværdi er 26.500.000 DKK.
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269 art. 1, nr. 15, der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk