Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3a212e9f-031d-43fe-af88-6fa5a84242f5/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
(12.09.2023)
Kemp & Lauritzen A/S
Roskildevej 12
2620 Albertslund
AIA- og ADK-anlæg - Odense Kommune
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
E-mail: sigki@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
E-mail: sigki@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
AIA- og ADK-anlæg - Odense Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA) og Adgangskontrolanlæg (ADK)
Udbuddet vedrører indkøb af Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA) og Adgangskontrolanlæg (ADK)
Aftalen omfatter dels anskaffelse af nye anlæg samt kompatible dele/komponenter til installation, service, reparation og vedligeholdelse. Derudover omfatter aftalen serviceeftersyn, reparationer, vedligeholdelse samt rådgivning til Ordregiver i henhold til tilbudslisten.
Leverandøren skal således både kunne servicere, vedligeholde og reparere de nye såvel som de eksisterende anlæg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen mindstekrav
Tilbudsgiver skal angive referencer
Tre (3) referencer i form af aftaler om levering og service af AIA- og/eller ADK-anlæg med en værdi på minimum 1 mio. kr. årligt pr. aftale. Aftalerne må ikke være afsluttet mere end tre (3) år før tilbudsfristen, og de skal have været i drift i minimum seks (6) måneder på datoen for tilbudsfristen. For så vidt angår igangværende aftaler, er det alene omsætning, der er realiseret, som kan medregnes i værdien.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten er ikke opdelt i delkontrakter, da Odense Kommune ved én samlet kontrakt minimerer de administrative omkostninger, hvorfor det vurderes økonomisk mest fordelagtigt med en samlet kontrakt.
Ordregiver vil i dette udbud anvende alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelserne, pkt. 8.1.
Rammeaftalens forventede maksværdi er 26.000.000 DKK
Afgives tilbud af et konsortium, skal hver konsortiedeltager udfylde ESDP. Se Udbudsbetingelserne, pkt. 8.4.
Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders formåen. Se Udbudsbetingelserne, pkt.8.5.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk