Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
CT scanner til Retsmedicinsk Institut
(03.07.2023)
GE Healthcare Danmark A/S
Park Allé 295
2605 Brøndby
CT scanner til Retsmedicinsk Institut
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Cindie Arendal Petersen
E-mail: cap@sdu.dk
Telefon: +45 65509297
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/202590687.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
CT scanner til Retsmedicinsk Institut
Offentligt udbud på indkøb og levering af en CT scanner til Retsmedicinsk Institut
x
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Financielle nøgletal:
-Tilbudsgiver skal vise en positiv egenkapital i gennemsnit for de sidste to disponible regnskabsår
-Tilbudsgiver skal vise en positiv soliditetsgrad i gennemsnit for de sidste to disponible regnskabsår, beregnet som følger:
(egenkapital/samlede aktiver) x 100
Referencer:
Tilbudsgiver skal som minimum angive 3 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor det udbudte område. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede produkter, hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk