Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Curs
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Vejle
7100
DANMARK
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: it.contract.management@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Del II: Genstand
Curs.
Region Syddanmark påtænker at gennemføre et udbud med henblik på at indgå kontrakt med en professionel, stabil og erfaren leverandør af en række ydelser til sine Cisco baserede kommunikationsplatforme. Arbejdet med udbuddet er netop iværksat, og derfor befinder Regionen sig i en fase, hvor både omfang (scope), indhold og betingelser er under overvejelse. I forbindelse med udbuddet afholder Region Syddanmark hermed en høringsrunde.
Helt konkret kommer udbuddet til at omhandle drift, vedligehold, support og videreudvikling af Cisco baserede kommunikationsplatforme og udstyr i Region Syddanmark. I udbuddet indgår også supplering af platformen med udstyr mv. Hørringsrunden gennemføres, for at sikre at Region Syddanmark allerede tidligt i arbejdet med udbuddet får mulighed for at indhente viden fra markedet om rammer og indhold i udbuddet. Interesserede leverandører kan tilmelde sig til høringsrunden. Yderligere info kan findes på vores hjemmeside her: https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Det er 3 platforme udbuddet drejer sig om:
1. Telefoniplatformen
2. Videoplatformen
3. Telepsyk: en Cisco cucm platform.
Ydelserne omfatter, men er ikke afgrænset til følgende:
— Drift af servere (der stilles housingydelser til rådighed)
— Udskiftning af hardware
— Patching af software
— Licensstyring og compliance
— Håndtering af licensudvidelser
— Arkitekturudvikling af platformene (eksempelvis i forbindelse med nye services og nye komponenter))
— Dokumentation af platformene
— Installation ved udvidelser
— Test ved udvidelser
— Support til superbrugere og Regionens 1. level support
— Incidenthåndtering og fejlretning
— Evt. kabling ved udvidelser
— Flådestyring (endepunkter)
— Håndtering af garantiforpligtelser på udstyr
— Reparation af udstyr (logistik)
— Indkøb af nyt udstyr og licenser
— Installation af nyt udstyr
— Assistance til og evt. undervisning og undervisningsmateriale (gerne ved hjælp af video mv).
For nærmere info, se høringsbeskrivelsen, som er lagt op på vores hjemside.
Høringen vil blive gennemført den 03.05.16 og 04.05.16. Her bliver der afholdt individuelle møder med de leverandører, som har tilmeldt sig høringen. Tilmelding skal ske senest onsdag. d. 20.4.2016 kl.12:00. Der er lagt et dokument op ind på vores hjemmeside. Derigennem kan i få nærmere info omkring høringsrunden, samt tilmelding. Hjemmesiden er følgende: https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilmelding til høringsrunden skal ske til Contract Management på følgende E-mail adresse: it.contract.management@rsyd.dk. I mailen skal leverandøren angive antal deltagere de vil deltage med, samt navn på deltagerne. Desuden skal leverandøren angive en kontaktperson, vi kan kontakte.
Tilmeldingen skal senest ske onsdag den. 20.4.2016 kl. 12:00.
Leverandører vil — efter deres tilmelding — modtage en indkaldelse til høringen med mere specifik information om tidspunkt, sted og agenda for høringen.