Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Offentligt udbud på indkøb og levering af øvrige plastartikler
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina From-Nielsen
E-mail: cfro@sdu.dk
Telefon: +45 65509484
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/198819467.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
By: Kgs Lyngby
NUTS-kode: DK0 Danmark
Land: Danmark
E-mail: hethj@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
By: Aarhus
NUTS-kode: DK0 Danmark
Land: Danmark
E-mail: chly@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
By: Aalborg
NUTS-kode: DK0 Danmark
Land: Danmark
E-mail: anneka@adm.aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aau.dk
By: Glostrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Land: Danmark
E-mail: jetra@fvst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fvst.dk
Del II: Genstand
Offentligt udbud på indkøb og levering af øvrige plastartikler
Udbuddet vedrører en Rammeaftale på levering af øvrige plastartikler, nærmere defineret i kravspecifikationen, bilag 1.
Formålet med udbuddet er at aftaledække området inden for øvrige plastartikler til laboratorierne, og løfte udbudspligten ved at tildele aftalen til flere leverandører i form af en behovsmodel, med op til 3 leverandører. Alt indkøb på rammeaftalen vil foregå via direkte tildeling til den leverandør, der billigst opfylder det funktionelle forskningsbehov ("behovsmodellen"), vurderet på baggrund af leveringstid og/eller kvalitet (som følge af foruddefinerede produkter i en akkreditering eller ved gentagelse af dokumenterede forsøg.
Op til 2 x 12 mdr.
Rammeaftalens maxsimalværdi er 4.246.000 kr.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk