Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=355791&B=ODSHERRED
Udbyder
Odsherred Kommune
Vindere
Odsherred Kommune – Udbud af computere, tablets og tilbehør
(19.07.2023)
Dustin A/S
Åhave Parkvej 27
8260 Viby J
Odsherred Kommune – Udbud af computere, tablets og tilbehør
Odsherred Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188459
Postadresse: Nyvej 22
By: Højby
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4573
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@puplicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.odsherred.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194236
Del II: Genstand
Odsherred Kommune – Udbud af computere, tablets og tilbehør
Udbuddet omfatter rammeaftale på levering af computere, tablets, tilbehør og tilknyttede serviceydelser til Odsherred Kommune. Rammeaftalen vil omfatte levering af både produkter og serviceydelser.
Odsherred Kommune
Udbuddet omfatter rammeaftale på levering af computere, tablets, tilbehør og tilknyttede serviceydelser til Odsherred Kommune. Rammeaftalen vil omfatte levering af både produkter og serviceydelser.
Rammeaftalen kan af Kommunen med et varsel på 1 måned forlænges i op til 3 x 12 måneder.
Rammeaftalen kan af Kommunen med et varsel på 1 måned forlænges i op til 3 x 12 måneder.
Option på opgradering af bærbare og stationære computere til 8 GB eller 16 GB ram.
Option på opgradering af bærbare computere med biometriske sensor – herunder fingeraftryk og/eller ansigtsgenkendelse til autentifikation og autorisation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De pligtmæssige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder anvendelse.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 137, stk. 1, nr. 1) – 6), finder ikke anvendelse.
(i) omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(i) En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Mindst 3 referencer om levering af computere og tablets.
En liste over tilbudsgivers betydeligste leveringer af computere og tablets, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager (referencer). Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af computere og tablets, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk