Fakta om udbudet
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Del I: Ordregiver
Banedanmark
Amerika Plads 15
Att: Christian Fugmann
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 41773698
Mailadresse: chfu@bane.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: http://www.bane.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Kontrakten omfatter serviceydelser inden for følgende overordnede kategorier:
1. Slutbrugerydelser, herunder blandt andet servicedesk, desktop management og brugeradministration.
2. Applikationsydelser, herunder drift af administrative it-systemer som f.eks. SAP, Biztalk og SharePoint.
3. Infrastrukturydelser, herunder blandt andet drift af servere, databaser, storage, backup, fileshares og print.
4. Projekter af driftskarakter som f.eks. opgraderinger, migreringer og platformsfornyelse i forhold til PC platform, servere og applikationer.
5. En option på migrering af Microsoft Exchange, Office Communicator (inkl. pbx integration) og Office 2007 til Office 365, jf. punkt II.2.2).
6. Service integration, herunder et operationelt samarbejde med tredjepartsleverandører.
7. Transformering af eksisterende administrative it-systemer til en ny platform, herunder blandt andet forberedelse af dekommisionering af den eksisterende platform.
Det bemærkes, at stationære og bærbare computere, mobilenheder mv. indkøbes gennem statens rammeaftaler, og at sådanne indkøb således ikke er en del af kontrakten. Netværksydelser bliver varetaget af en anden leverandør og er ikke en del af kontrakten.
Kontrakten træder i kraft den 1.3.2016 og udløber den 29.2.2020. Banedanmark har dog option på at forlænge kontrakten 2 gange 1 år.
72000000, 72300000, 72500000, 72900000, 72610000, 72510000, 72540000, 72590000
Del IV: Procedure
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 109-198875 af 9.6.2015
Del V: Kontrakttildeling
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
DANMARK
Telefon: +45 44601000
Internetadresse: www.kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
1564 af 15.12.2015 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk