Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU udbud på køb og rensning af måtter
(08.05.2023)
BBN Nordic ApS
Nyholms Allé 24
2610 Rødovre
EU udbud på køb og rensning af måtter
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
E-mail: indkob@rksk.dk
Telefon: +45 99741943
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/198214310.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU udbud på køb og rensning af måtter
EU-udbud på køb og rensning af måtter til Ringkøbing-Skjern Kommune
Ringkøbing
Udbud på køb og rensning af måtter til Ringkøbing-Skjern Kommune CVR nr. 29189609 inkl. Alle underliggende enheder.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, Lov nr. 1564 af 15. december 2015, og med senere ændringer, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Udbuddet omfatter køb, levering og rensning af:
Indendørs dørmåtter
Børnemåtter, motivmåtter, logomåtter, læringsmåtter
Ringkøbing-Skjern Kommunes estimerede forbrug i kontraktperioden er ca. 1.600.000 kr. ekskl. moms. Der vil IKKE blive foretaget noget initialt indkøb.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 24 mdr. i perioden 01.09.2027 til 31.08.2029 på uændrede vilkår.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 24 mdr. i perioden 01.09.2027 til 31.08.2029 på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Konsortieerklæring, bilag 1
1. Referencer fra evt. lignende aftaler, bilag 1
2. Erklæring om eller dokumentation for erhvervsansvarsforsikring på mindst kr. 5.000.000
3. En redegørelse over tilbudsgivers eventuelle underleverandører, bilag 1
4. Beskrivelse af virksomhedsprofil, bilag 1
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk