Fakta om udbudet
Udbyder
Solrød Kommune
Vindere
(03.03.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup
Arbejdsmarkedssystem til Solrød Kommune
Solrød Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød Strand
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Engell
E-mail: le@solrod.dk
Telefon: +45 56182275
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.solrod.dk
Del II: Genstand
Arbejdsmarkedssystem til Solrød Kommune
Solrød Kommunes indkøb af arbejdsmarkedssystem til jobcenter på SKI 02.19
Indkøb af arbejdsmarkedssystem til Solrød Kommunes jobcenter.
Tildelingen er foretaget på SKI rammeaftale 02.19.
Solrød Kommune har afdækket behovet i det relevante fagområde og foretaget en behovsopgørelse i henhold til aftalen, baseret på aftalens FORM- og STORM-hierarki.
Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering.
Standardoptioner, jf. SKI rammeaftale 02.19 SaaS-Cloud
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Tildelingen er foretaget iht. de i Rammeaftalen 02.19 SaaS-Cloud Services angivne retningslinjer jf. rammeaftalens bilag B.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.klfu.dk
Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse med henblik på forudgående gennemsigtighed træder en frivillig standstill-periode på 10 dage i kraft jf. § 4, stk. 1 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016).
Standstill-perioden løber fra 01.03.2023 til og med 13.03.2023.
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lovens § 7, stk. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk