23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 054-089898
Offentliggjort
17.06.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Leverandør

(17.06.2016)
Botved Systems A/S
Karlslunde

Levering, opstilling, installation og idriftsættelse af ruller til Bispebjerg Hospitals Centralvaskeri


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
Koncern Indkøb, Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
DANMARK
Telefon: +45 38665820
E-mail: lasse.hein-magnussen@regionh.dk
Fax: +45 38665850
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering, opstilling, installation og idriftsættelse af ruller til Bispebjerg Hospitals Centralvaskeri.

 

Sagsnr.: 16020348
II.1.2) Hoved-CPV-kode
42000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører indkøb af Levering, opstilling, installation og idriftsættelse af ruller til Bispebjerg Hospitals Centralvaskeri..

Der udbydes udstyr, jf. udbudsmaterialet..

Udbuddet vedrører udskiftningskøb af 2 stk. strygeruller, 1 evt. 2 stk. tilhørende kombineret små-/stortøjsfolder og stakker, evt. ombygning af eksisterende folder stakker til kombineret små-/stortøjsfolder og stakker og eventuelt ilægger til småtøj.

Udbuddet indeholder desuden leverance-, uddannelse-, service-og reservedelsoptioner. For detaljer se udbudsmaterialet.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

 

Bispebjerg Hospital Centralvaskeriet, Bispebjerg Bakke 23, 2400 NV, Danmark.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører indkøb af Levering, opstilling, installation og idriftsættelse af ruller til Bispebjerg Hospitals Centralvaskeri..

Der udbydes udstyr, jf. udbudsmaterialet..

Udbuddet vedrører udskiftningskøb af 2 stk. strygeruller, 1 evt. 2 stk. tilhørende kombineret små-/stortøjsfolder og stakker, evt. ombygning af eksisterende folder stakker til kombineret små-/stortøjsfolder og stakker og eventuelt ilægger til småtøj.

Udbuddet indeholder desuden leverance-, uddannelse-, service-og reservedelsoptioner. For detaljer se udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 6
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter desuden: Uddannelsesoptioner, Serviceoptioner, Leveranceoptioner og Reservedelsoptioner. Detaljer fremgår af udbudsmaterialet.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Følgende felter i ESPD skal udfyldes:

Del II. Oplysninger om den økonomiske aktør:

A. Identifikation (Generelle oplysninger, Deltagelsesform, Delkontrakter)

C. Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet

Del III. Udelukkelsesgrunde:

A: Grunde vedrørende straffedomme

B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger

C: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet (jf. artikel 57, stk. 4, i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU).

Del IV. Udvælgelseskriterier:

"Alfa": Samlet angivelse for alle udvælgelseskriterier.

Del VI. Afsluttende erklæringer.

Bemærk at den konkrete besvarelse kan fordre, at flere felter skal udfyldes. Følg anvisningerne i ESPD’en.”.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgivers (»specifikke«) årsomsætning på det udbudte forretningsområde skal mindst være lig eller over: 1 500 000 DKK/år i de seneste 3 regnskabsår.

Tilbudsgivers (»samlede«) årsomsætning for seneste 3 regnskabsår skal mindst være lig eller over 3 500 000 DKK/år.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et minimumskrav at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference indenfor hvert af de seneste 3 år.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 20/04/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 20/04/2016
Tidspunkt: 14:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17, Postboks 2000
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
København
DANMARK
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/03/2016

Send til en kollega

0.109