Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=353100&B=VORDINGBORG
Udbyder
Vordingborg Kommune
Vindere
Vordingborg Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
(17.05.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40 42
2750 Ballerup
Vordingborg Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
Vordingborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 96 76
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vordingborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193845
Del II: Genstand
Vordingborg Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Vordingborg Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer:
- Implementering af pladsanvisningssystem
- Initialuddannelse
- Drift og vedligehold
- Helpdesk og support
Endvidere indgår optioner på:
- Arkivering
- Udtræk, validering og aflevering af data til Danmarks Statistik
- Levering af Ledelsesinformation
- Exit (Overdragelse af data ved aftalens ophør)
Vordingborg Kommune
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Vordingborg Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer:
- Implementering af pladsanvisningssystem
- Initialuddannelse
- Drift og vedligehold
- Helpdesk og support
Endvidere indgår optioner på:
- Arkivering
- Udtræk, validering og aflevering af data til Danmarks Statistik
- Levering af Ledelsesinformation
- Exit (Overdragelse af data ved aftalens ophør)
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Endvidere indgår optioner på:
- Arkivering
- Udtræk, validering og aflevering af data til Danmarks Statistik
- Levering af Ledelsesinformation
- Exit (Overdragelse af data ved aftalens ophør)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De pligtmæssige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder anvendelse.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 137, stk. 1, nr. 1) – 6), finder ikke anvendelse.
Ansøger skal opfylde følgende egnethedskrav:
(i) omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) Soliditetsgrad i det senest afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
(i) En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) En soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede regnskabsår.
Mindst 3 referencer om levering af pladsanvisningssystem.
En liste over Ansøgers betydeligste leveringer af pladsanvisningssystem, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager (referencer). Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af pladsanvisningssystem, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/