Fakta om udbudet
Udbyder
Moderniseringsstyrelsen
Vindere
(15.03.2016)
Atea A/S
Lautrupvangen 6
2750 Ballerup
Leveringsaftale iht. Rammeaftale 02.06 Standard Software
Moderniseringsstyrelsen
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
Moderniseringsstyrelsen
Landgreven 4
Att: Helene Hansen
1017 København
DANMARK
Telefon: +45 41782441
Mailadresse: helha@modst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.modst.dk
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: ja
1. Udenrigsministeriet
Asiatisk Plads 2
1448 København
DANMARK
Social- og Indenrigsministeriet
Holmens Kanal 22
1060 København
DANMARK
Statens IT
Gammel Kongevej 74a
1850 Frederiksberg C
DANMARK
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Langelinie Allé 17
Århusgade 110
2100 København Ø
DANMARK
Patent- og Varemærkestyrelsen
Helgeshøj Allé 81
2630 Taastrup
DANMARK
Banedanmark
Amerika Plads 15
2100 København Ø
DANMARK
Trafik- og Byggestyrelsen
Edvard Thomsens Vej 14
2100 København S
DANMARK
Transport- og bygningsministeriet
Frederiksholms Kanal 27 F
1220 København K
DANMARK
Vejdirektoratet
Niels Juels Gade 13
1022 København K
DANMARK
SKAT
Østbanegade 123
2100 København Ø
DANMARK
Lægemiddelstyrelsen
Axel Heides Gade 1
2300 København S
DANMARK
Domstolsstyrelsen
Store Kongensgade 1, 3.sal
1264 København K
DANMARK
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Strandgade 100
1401 København K
DANMARK
Fødevarestyrelsen
Stationsparken 31
2600 Glostrup
DANMARK
Folkekirkens IT
Rådhusstræde 2
1466 København K
DANMARK
Danmarks Statistik
Sejrøgade 11
2100 København Ø
DANMARK
Det Danske Filminstitut
Gothersgade 55
1123 København K
DANMARK
Det Kongelige Teater
August Bournonvilles Passage 8
1017 København K
DANMARK
Naturerhvervsstyrelsen
Nyropsgade 30
1780 København V
DANMARK
Styrelsen for It og Læring
Vester Voldgade 123
1552 København V
DANMARK
Sundhedsdatastyrelsen
Ørestads Boulevard 5
2300 København S
DANMARK
Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste
Helseholmen 1
2650 Hvidovre
DANMARK
Statsforvaltningen
Storetorv 10
6200 Aabenraa
DANMARK
Den Centrale Anklagemyndighed
Strandgade 100
1401 København K
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode DK0
Standard Software. Leveringsaftalen omfatter et miniudbud om indgåelse af separate leveringsaftaler for hvert af de 25 deltagende ministerier og statslige institutioner.
48000000, 48300000, 48422000, 48482000, 48517000, 48460000, 48470000, 48480000, 48490000, 72222300, 72223000, 72225000
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Den ordregivende myndighed har anvendt SKI Rammeaftale 02.06 Standard Software og har gennemført tildeling iht. til de i Rammeaftale 02.06 Standard Software angivne retningslinjer for anvendelse af Rammeaftalen. Den ordregivende myndighed agter på baggrund af den foretagne tildeling at indgå leveringsaftale med den i punkt V.3) angivne tildelte leverandør.
1. Kvaliteten af de tilknyttede ydelser. Vægtning 51
2. Totalprisen. Vægtning 49
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2012/S 165-273784 af 29.8.2012
Del V: Kontrakttildeling
Atea A/S
Lautrupvangen 6
2750 Ballerup
DANMARK
Telefon: +45 70252550
Værdi: 436 531 064 DKK
Eksklusive moms
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke et mæglingsorgan i Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er) I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. med senere ændringer (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden for 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammekontrakt regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Seneste samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klagen tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail adresse er angivet i punkt. VI.4.1).
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk