Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=352161&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Udbud på Vikarydelser
(12.05.2023)
Moment A/S
Vester Farimagsgade 15, 5.
1606 København V
Udbud på Vikarydelser
(12.05.2023)
Mansoft A/S
Kongevejen 418
2840 Holte
Udbud på Vikarer
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristina Johansson
E-mail: krjoh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93576819
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: region@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Udbud på Vikarer
Der udbydes rammeaftale vedrørende indkøb af vikarydelser indenfor 2 delområder: Administrative Vikarer og Kliniske Vikarer. Der vil blive indgået rammeaftale med 3 Leverandører.
Der indgås separate rammeaftaler med hver deltagende region.
Samlet anslået rammeaftaleværdi: 24 millioner kroner
Samlet maxværdi: 34 millioner kroner
Region Sjælland, Region Nordjylland
Der udbydes rammeaftale vedrørende indkøb af vikarydelser indenfor 2 delområder: Administrative Vikarer og Kliniske Vikarer. Der vil blive indgået rammeaftale med 3 Leverandører.
Der indgås separate rammeaftaler med hver deltagende region.
Samlet anslået rammeaftaleværdi: 24 millioner kroner
Samlet maxværdi: 34 millioner kroner
Kan forlænges 1 gang med 12 måneder
Region Nordjylland er alene med på option i regi af Regionernes Fælles Indkøb (herefter benævnt ”RFI”). Region Sjælland er tovholder for selve udbudsproceduren.
Frist for udnyttelse af option er 01.09.2023.
Kontrakten, der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, agtes indgået med 3 leverandører. Ordregiver agter således at indgå aftaler med de 3 Tilbudsgivere, der afgiver de 3 bedste tilbud.
Ved indkøb af Vikarer på aftalen, anvendes en kaskademodel til at identificere hvilken leverandør, der skal levere Vikarydelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For at blive erklæret egnet, skal Tilbudsgiver opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen
Det er et minimumskrav, at den samlede gennemsnitlige årsomsætning, dvs. nettoomsætning, i de tre (3) seneste disponible regnskabsår er opgjort til minimum 48.000.000.
Tilbudsgiver skal anføre to (2) forskellige leverancer som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
* Referencerne bedes indeholde:
* Angivelse af Kunden
* Beskrivelse af indholdet af opgaven
* Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
* Årlig kontraktværdi
* For rammeaftaler angives estimerede årlige kontraktværdi
Tilbudsgiver skal have minimum to (2) sammenlignelige leverancer
En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
* Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af ydelser eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
* Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og eventuelle underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
01.10.2026
KASKADEMODEL! Hvordan tildeler vi?
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk