23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 026-076162
Offentliggjort
06.02.2023
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Rødovre Kommune

Vindere

(06.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

Rødovre Kommunes indkøb af ERP-system til løn, personale, vagtplan og personalemappe på SKI 02.19


Rødovre Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rødovre Kommune
CVR-nummer: 65307316
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rødovre Kommunes indkøb af ERP-system til løn, personale, vagtplan og personalemappe på SKI 02.19.

Sagsnr.: 301466
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rødovre Kommunes indkøb af ERP-system til løn, personale, vagtplan og personalemappe på SKI 02.19.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 20 987 360.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Hovedudførelsessted:

Rødovre Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rødovre Kommunes indkøb af ERP-system til løn, personale, vagtplan og personalemappe på SKI 02.19 fordelt på nedenstående FORM og STORM-kategorier:

60.05 Personale

60.05.03 Personaleopgaver vedrørende ansættelse og fratrædelse

60.05.03.05 Rekruttering

60.05.03.10 Ansættelse

60.05.03.15 Løn- og pensionsindplacering

60.05.03.30 Ændringer i ansættelsesvilkår

60.05.03.35 Disciplinære forhold vedrørende ansættelsen

60.05.03.40 Fratrædelse og afsked

60.05.12 Løntillæg, honorarer og personalegoder

60.05.12.03 Rådighedstillæg

60.05.12.05 Funktionstillæg

60.05.12.10 Kvalifikationstillæg

60.05.12.12 Engangsvederlag

60.05.12.15 Resultatløn

60.05.17 Personalets ferie og fravær

60.05.17.05 Personalets ferie og fridage

60.05.17.10 Personalets sygdom

60.05.17.15 Personaleorlov og tjenestefrihed

60.05.22 Personaleudvikling

60.05.22.05 Udviklingssamtaler

60.05.45 Arbejdstidstilrettelæggelse

60.05.45.05 Vagtplaner og bemandingsplaner for personale

60.05.45.15 Tidsregistrering af personale

60.10 Løn

60.10.03 Lønindrapportering

60.10.03.05 Stamdata i lønsystem

60.10.03.10 Inddata til løn

60.10.03.15 Løndatakontrol

60.10.05 Lønkørsel og lønudbetaling

60.10.05.15 Lønkørselafvikling

60.10.05.20 Samlede lønkørselkontrol

60.10.05.25 Lønkørseladministration

60.10.05.30 Tjenestemandspension

60.10.10 Lønadministration vedrørende variabler ydelser

60.10.10.05 Lønadministration vedrørende ferieret og feriepengeforpligtelse

60.10.10.10 Lønadministration vedrørende barsel og barselsvikar

60.10.10.15 Lønadministration vedrørende øvrige variable ydelser

60.10.15 Lønrefusion

60.10.15.05 Sygdomsrefusion

60.10.15.10 Barsels- og adoptionsrefusion

60.10.20 Lønadministration vedrørende fratrædelser

60.10.20.05 Lønafslutning ved fratrædelse

60.10.25 Lønsupport

60.10.25.05 Rådgivning og vejledning om løn og lønforhold

60.10.30 Lønstyring

60.10.30.05 Lønrapportering

60.10.30.10 Lønbudgettering

60.10.35 Afstemning og overførsel af lønposter

60.10.35.05 Beholdningsafstemning vedrørende løn

60.10.40 Myndighedernes arbejdsgiverbidrag

60.10.40.05 Offentlige arbejdsgiveres og lønmodtageres bidrag til tillægspensionsordning (ATP)

60.10.40.10 Offentlige arbejdsgiveres indbetaling af feriegodtgørelse

60.10.40.30 Offentlige arbejdsgiveres bidrag til Arbejdsmarkedets Fond for Udstationerede (AFU)

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Rødovre Kommunes behov for standardoptioner er opgjort som følger:

I. Opbevaring af kundens data

II. Arkivering: 1 gang

III. Aflevering til Danmarks Statistik: I gang om året

IV. Ledelsesinformation: 1 gang om måneden

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Rødovre Kommune foretager direkte tildeling gennem SKI aftale 02.19.

Tildelingen gennemføres i overensstemmelse med rammeaftalens bilag B - Retningslinjer for tildeling af Leveringsaftale v4.

Betingelserne for at gennemføre en direkte tildeling er fraværet af Kommunens behov for tilbudsgivernes særlige tilpasning af ydelsen.

Tilpasningsmulighederne er i rammeaftalen kategoriseret som følger:

a) Budgetsikkerhed - Kommunen har ikke er et særligt behov for budgetsikkerhed, herunder fast afregning, eller afregning inden for en bevillingsmæssig hjemmel til anskaffelse godkendt forud for iværksættelsen af tildelingsproceduren.

b) Specialtilpasning - Kommunen har ikke et behov for tilpasning på de oplistede kategorier, herunder

I. overtagelse.

II. option på exitproces.

III. uddannelse.

IV. servicemål.

V. integrationskomponenter.

c) Forretningsprocesser – Kommunen har ikke et specifikt eller konkret behov for understøttelse af it-service funktionaliteter, der ikke allerede følger af beskrivelserne i de identificerede services.

d) Sikkerhed – Kommunen har ikke et behov for skærpede krav til sikkerhed, som går ud over hvad der fremgår af Bilag C leveringsaftalens, punkt 7.1 – Sikkerhed.

Det er på baggrund af ovenstående Kommunens samlede vurdering, at indkøbet kan foretages ved direkte tildeling i overensstemmelse med rammeaftalens bilag B - Retningslinjer for tildeling af Leveringsaftale v4, punkt 2.1.

Rødovre Kommune finder derfor, at indgåelsen af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende er tilladt i henhold til udbudsloven.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 009-016646

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
01/02/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: KMD A/S
CVR-nummer: 26911745
Postadresse: Lautrupparken 40-42
By: Ballerup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Internetadresse: www.kmd.dk
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 20 987 360.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Kontrakten forventes indgået efter den i klagenævnslovens § 4, stk. 1, nr. 2 angivne frist.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Der henvises til § 7, stk. 3, i Lov om Klagenævnet for Udbud:

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet

eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en

udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden

30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i

Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen

indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående

offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/02/2023

Send til en kollega

0.047