Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=350967&B=KEFM
Udbyder
Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet
Vindere
Rammeaftale vedrørende tjenesteydelse for udvikling og drift af Energi- og CO2-regnskabet
(12.05.2023)
Vigand Maagøe
Nørre Farimagsgade 37
1364 København K
Rammeaftale vedrørende tjenesteydelse for udvikling og drift af Energi- og CO2-regnskabet
Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31083869
Postadresse: Rentemestervej 8
By: København K
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1060
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Rasmussen
E-mail: mra@ens.dk
Telefon: +45 339275
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ens.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/414838
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende tjenesteydelse for udvikling og drift af Energi- og CO2-regnskabet
Denne opgave vedrører den tekniske og datamæssige drift og udvikling af Energi- og CO2-regnskabet for perioden 1. maj 2023 til 31. december 2024 med mulighed for forlængelse i to år. Energi- og CO2-regnskabet har eksisteret i en række år, og det forventes, at tilbudsgiveren skal arbejder videre ud fra det eksisterende arbejde. Opgaven kræver kommunikation på dansk med kommuner, regioner og en lang række andre samarbejdspartnere. Energi- og CO2-regnskabet er en digital tjeneste, målrettet kommuner og regioner. Formålet er at understøtte kommunernes og regionernes indsats for at reducere CO2-udledninger ved at tilbyde data om udledninger og bidrage til deres udgangspunkt for klimahandlingsplaner. Se mere på www.sparenergi.dk/offentlig/vaerktoejer/energi-og-co2-regnskabet.
København Ø
Denne opgave vedrører den tekniske og datamæssige drift og udvikling af Energi- og CO2-regnskabet for perioden 1. april 2024 til 31. december 2025 med mulighed for forlængelse i to år. Den økonomiske ramme for opgaven afhænger af, hvor mange midler der tilgår Energi- og CO2-regnskabet fra brugerbetaling og fra bevillinger fra fonde og lignende. Det skønnes med væsentlig usikkerhed, at der over knap fire år er en økonomisk ramme på 7 mio. kr. Energi- og CO2-regnskabet har eksisteret i en række år, og det forventes, at tilbudsgiveren skal arbejder videre ud fra det eksisterende arbejde. Opgaven kræver kommunikation på dansk med kommuner, regioner og en lang række andre samarbejdspartnere. Energi- og CO2-regnskabet er en digital tjeneste, målrettet kommuner og regioner. Formålet er at understøtte kommunernes og regionernes indsats for at reducere CO2-udledninger ved at tilbyde data om udledninger og bidrage til deres udgangspunkt for klimahandlingsplaner. Se mere på www.sparenergi.dk/offentlig/vaerktoejer/energi-og-co2-regnskabet.
To år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk