23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 046-075032
Offentliggjort
07.03.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Vindere

(07.03.2016)
J. H. Schultz Information A/S
Annexstræde 5
2500 Valby

Anskaffelse og drift af beskæftigelsessystem til Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen


Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
København V
1592
DANMARK
Kontaktperson: Jakob Franck
E-mail: tz62@bif.kk.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk/bif

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Anskaffelse og drift af beskæftigelsessystem til Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72268000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Kontrakten omfatter drift, support, vedligehold og implementering af et beskæftigelsessystem.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 54 156 606.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72224000
72227000
72266000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Beskæftigelsessystemet er det primære IT-system til understøttelse af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Systemet anvendes af ca. 3 000 brugere. Kontrakten omfatter drift, support, vedligehold og implementering af det nye system. Det nye system forventes implementeret i oktober 2016.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option 1: Holdundervisning af brugere

Option 2: Ekstra revisorerklæring.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

 

Kontrakten tildeles efter miniudbud på SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud-SaaS. Ordregiver har gennemført miniudbud i overenstemmelse med rammeaftalens bestemmelser herom, idet ordregiver ønsker en fast pris for kontrakten samt visse specialtilpasninger til den indkøbte ydelse.

 

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

 

Anskaffelse og drift af beskæftigelsessystem til Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.

 

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
02/03/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
J. H. Schultz Information A/S
89634814
Annexstræde 5
Valby
2500
DANMARK
NUTS-kode: DK012

Internetadresse:http://www.schultz.dk

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 54 156 606.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Der afholdes en 10-dages standstill-periode regnet fra dagen efter den dag, hvor nærværende bekendtgørelse er blevet offentliggjort. En eventuel klage skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om indgåelse af kontrakten.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2016

Send til en kollega

0.047