Fakta om udbudet
Udbyder
Digitaliseringsforening Sjælland (DIGIT)
Kontrakt om ERP-Løsning
Digitaliseringsforening Sjælland (DIGIT)
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 37849375
Postadresse: Rådhusbuen 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Janne Jørgensen
E-mail: jjannej@digit.dk
Telefon: +45 30526557
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://s2c.mercell.com/buyer/23587
Internetadresse for køberprofilen: https://digitaliseringsforeningen.dk/
Del II: Genstand
Kontrakt om ERP-Løsning
Den Kommunale Digitaliseringsforeningudbyder hermed levering af en it-standard Løsning med indbygget kompleksitet og behov for tilpasning af design til brug for DIGIT-standard, bestående af et Økonomisystem og et Lønog Personalesystem, der samlet betegnes som ERP, som en Software-as-a-Service (“SaaS”) løsning.
DIGITs formål er at skaffe de deltagende Kommuner såvel økonomiske som strategiske fordele ved at fremme digitaliseringen af den kommunale opgaveløsning og harmonisere den samlede digitale systemanvendelse hos de deltagende Kommuner.
Delkontrakt 1 Økonomi
Delkontrakt 1 omhandler understøttelse af et samlet økonomisystem, der dækker områderne:
Kontoplan, budget og regnskab (årsregnskab, omkostningsregnskab, budgetopfølgning)
Anlæg og ressourcestyring begrænset
Debitor
Betaling
Løsningen bliver en del af Kommunernes samlede ERP-løsning, der også består af et lønsystem (Delkontrakt 2).
Delkontrakt 1 Økonomi omfatter følgende Obligatoriske Optioner:
Nye integrationer, der kategoriseres i forhold til deres kompleksitet og omfang
Ophørsassistance
Revisionslæseadgang
Projekt- og Ressourcestyring
Indkøb
Boliglån
Udbuddet indeholder obligatoriske optioner, der er specificeret i Bilag 3.A, samt tilkøb på rammeaftalelignede vilkår,
der fremgår af Bilag 9. Både optioner og tilkøb prissættes i Bilag 9.A. De af udbuddet omfattede obligatoriske optioner
oplistes nedenfor på overskriftsniveau:
Delkontrakt 1 Økonomi:
Nye integrationer, der kategoriseres i forhold til deres kompleksitet og omfang
Ophørsassistance
Revisionslæseadgang
Projekt- og Ressourcestyring
Indkøb
Boliglån
Delkontrakt 2 Løn og Personale
Delkontrakt 2 omhandler understøttelse et samlet lønsystem, der dækker områderne løn og personaleadministration
(fravær og refusion i lønadministration, tjenestemandspension, økonomiforhold og lønbudgettering) samt vagtplan.
Løsningen bliver en del af Kommunernes samlede ERP-løsning, der også består af et økonomisystem (Delkontrakt 1).
Delkontrakt 2 Løn og Personale omfatter følgende Obligatoriske Optioner:
Nye integrationer, der kategoriseres i forhold til deres kompleksitet og omfang
Ophørsassistance
Revisionslæseadgang
Udbuddet indeholder obligatoriske optioner, der er specificeret i Bilag 3.A, samt tilkøb på rammeaftalelignede vilkår,
der fremgår af Bilag 9. Både optioner og tilkøb prissættes i Bilag 9.A. De af udbuddet omfattede obligatoriske optioner
oplistes nedenfor på overskriftsniveau:
Delkontrakt 2 Løn og Personale:
Nye integrationer, der kategoriseres i forhold til deres kompleksitet og omfang
Ophørsassistance
Revisionslæseadgang
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullerer (aflyser) hermed udbud af Kontrakt om ERP-Løsning for henholdsvis Delkontrakt 1: Økonomi og Delkontrakt 2: Løn og Personale. Annullationen er begrundet i, at Ordregiver er blevet opmærksom på nogle centrale uhensigtsmæssigheder i et grundlæggende element i udbudsmaterialet for Delkontrakt 1. Tillige har Ordregiver for såvel Delkontrakt 1 som Delkontrakt 2 vurderet, at udbudsmaterialet ikke tilstrækkeligt har understøttet den tilsigtede konkurrence, herunder har Ordregiver konstateret uhensigtsmæssigheder i den offentliggjorte evalueringsmodel.
Ordregiver har vurderet, at det ikke er muligt at gennemføre de ønskede ændringer af det offentliggjorte udbudsmateriale inden for udbudslovens rammer. Ordregiver forventer snarest at genudbyde Kontrakt om ERPLøsning
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk