Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=350465&B=SOROE
Udbyder
Sorø Kommune
Vindere
Udbud af dagtilbudsløsning - Sorø Kommune
(31.05.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
Udbud af dagtilbudsløsning - Sorø Kommune
Sorø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189994
Postadresse: Rådhusvej 8
By: Sorø
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://soroe.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/68177
Del II: Genstand
Udbud af dagtilbudsløsning - Sorø Kommune
Sorø Kommune ønsker at anskaffe et dagtilbudssystem.
Sorø Kommune
Sorø Kommune ønsker at anskaffe et dagtilbudssystem.
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Kontrakten omfatter en standardoption på fremstilling og aflevering af data i en godkendt arkiveringsversion til et af Kundens anvist offentligt arkiv
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele delkontrakten på grundlag af Tilbudsgivers indledende tilbud og således uden gennemførelse af forhandlinger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De pligtmæssige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder anvendelse.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 137, stk. 1, nr. 1) – 6), finder ikke anvendelse.
Ansøger skal opfylde følgende egnethedskrav:
(i) omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) Soliditetsgrad i det senest afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
(i) En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) En soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede regnskabsår.
Mindst 3 referencer om levering af dagtilbudssystem.
En liste over Ansøgers betydeligste leveringer af dagtilbudssystem, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager (referencer). Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af dagtilbudssystem, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
•Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage. Dette regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
•Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. •Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
•Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/