Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Dinel A/S
10/0,4 kV distributionstransformere
Dinel A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25706900
Postadresse: Knudsminde 10
By: Odder
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25387163
Postadresse: Spodsbjerg 141
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5900
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25624475
Postadresse: Tårupstrandvej 15
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25119150
Postadresse: Fåborgvej 44
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 20806397
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 32268498
Postadresse: Industri 1
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25657403
Postadresse: Ørstedvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25804562
Postadresse: Skolegade 23
By: Tarm
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6880
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 32654215
Postadresse: Energivej 25
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
Del II: Genstand
10/0,4 kV distributionstransformere
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på 10/0,4 kV distributionstransformere.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på 10/0,4 kV distributionstransformere med mærkeeffekt fra 100 kVA til 2500 kVA.
Det samlede årlige indkøb på aftalen forventes at beløbe sig til ca. DKK 83 mio.
Det maksimale forbrug på rammeaftalen kan beløbe sig til 100% mere end den faktiske tilbudssum inkl. reguleringer jf. Samhandelsaftalernes afsnit 3.
3 x 12 mdr.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i de ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer ift. den udbudte opgave.
Der lægges i særlig grad vægt på, at der er så stor en lighed med den udbudte opgave som muligt. Dvs. levering af 10/0,4 kV distributionstransformere til kunder i EU samt den forventede kontraktsum.
Derudover lægger Ordregiver vægt på at referenceprojektet er færdiggjort. Dvs. referencer, som er “udført”, vægter højere end referencer, som er “påbegyndt”.
Dinel A/S indtræder i aftalen pr. 1. oktober 2024.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende nøgletal skal oplyse og skal overholde nedenstående krav:
- Årsomsætning
- Soliditetsgrad
Årsomsætning for hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår. Der stilles krav om en minimumsomsætning pr. år på DKK 150 mio.
Soliditetsgrad for hvert af de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår. Der stilles krav om en soliditetsgrad på minimum 15% pr. år.
Ansøger skal vedlægge referencer og bør oplyse følgende pr. reference:
- Kunde/kundesegment
- Leveringstidspunkt
- Geografisk leveringssted
- Mængde/antal
- Omsætning
- Transformerstørrelse kVA
- Transformer køleprincip (tør, olie, lukket, åben ekspansion)
Det er et mindstekrav, at ansøger enten har påbegyndt eller udført mindst tre (3) referencer inden for de seneste tre (3) år, der omfatter levering af 10/0,4 kV distributionstransformere til kunder i EU.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i de ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer ift. den udbudte opgave.
Der lægges i særlig grad vægt på, at der er så stor en lighed med den udbudte opgave som muligt. Dvs. levering af 10/0,4 kV distributionstransformere til kunder i EU samt den forventede kontraktsum.
Derudover lægger Ordregiver vægt på at referenceprojektet er færdiggjort. Dvs. referencer, som er “udført”, vægter højere end referencer, som er “påbegyndt”.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.
lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk.
1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om,
at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet
offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at
en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået,
hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har
underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren
om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6,
stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk